35+ klussers 3

Hoi Ingrid,

Welkom, leuk dat je meekletst!! Een groot gezin lijkt me geweldig, maar daarvoor ben ik iets te oud denk ik. Wordt morgen 38 en nog steeds niet zwanger.
Geven de moed nog niet op, heb nog een paar jaartjes tijd.

Groetjes Wietske

hoi wietske   gefeliciteerd met je verjaardag even   terugkomen op gister hebben jullie al kinderen of gaan jullie voor de eerste en hoe lang ben je dan al bezig wel rot voor je dat het nog steeds niet is gelukt maar geef de moed niet op probeer het een beetje los te laten het idee om zwanger te worden bedoel ik als je er niet meer zo mee   bezig bent gebeurd het vaak wel omdat je   niet meer zo   gestressd bent   gewoon leuke dingen doen met je   mannetje dan komt het vanzelf   wel veel succes groetjes ingrid

He meiden, een 3e deel alweer! en wat lees ik? 2 babietjes geboren!!!!

GEFELICITEERD BRIGITTE MET JE ZOON EN
GEFELICITEERD ANGIE MET JE DOCHTER

Zit hier gewoon met de tranen in mijn ogen jullie berichtjes te lezen, ik leef helemaal met jullie mee. Het is ook zo bijzonder om moeder te worden. Ik hoop dat de rest van ons ook snel zwanger mag worden.

Verder zag ik een nieuwe 35+klusser, ingie (geloof ik) WELKOM. Het is een gezellig cluppie en we praten nu al weer bijna een jaar met elkaar. Wat een narigheid met je miskramen. Ik weet wat je voelt, heb vorig jaar ook een missed abortion gehad en ben nu aan de acupunctuur en de chinese kruiden want er gebeurt niets....

Ik zal het laatste stukje van deel 2 en het begin van dit deel vanavond nog even lezen, dan reageer ik daarna weer.

Lieve meiden, geniet van je baby's. Ondanks de slapeloze nachten is het zo'n geweldige ervaring en het  gaat allemaal zo snel voorbij...

Spreek jullie vanavond weer!

Toedeloei
xx Luna

Hoi meiden, sinds gisteravond hebben wij geen internetverbinding meer. Waar dat nou aan ligt? Ik heb nu verbinding via een ander onbeveiligd netwerk, beetje eng vind ik. Dus ga gauw verder.

Ik zag dat Brenda ook zwanger is. Wij hebben nog ge-msn't. Als je dit leest: GEFELICITEERD!! Laat ff weten hoe je echo is geweest vrijdag.

Mirjam, wanneer is je ei nou geweest?

Maaike, lees ik nou dat ze je in het ziekenhuis helpen tot je 42e? Dat biedt weer perspectief. Wij hebben het er de laatste week steeds meer over om toch naar de huisarts te stappen, maar vind het zo eng, en dan vooral of mensen geen vooroordeel hebben over mijn leeftijd: "had je maar eerder moeten beginnen". Maar ja, ga ik weer voor anderen denken he? Moet ik niet doen!! Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, dus we klussen ons weer suf  hahaha. Ik denk dat als het deze ronde niet lukt, dat we dan maar eens een afspraak gaan maken....

Gwen, je bent nu op vakantie, maar denk wel aan je hoor!! Wat zitten we te klooien he? Jij durft ook niet goed hulp te vragen he? We zitten een beetje in hetzelfde schuitje heb ik het gevoel. Maaike verwoordt het ook weer mooi he: je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt. Anders verwijt je jezelf steeds. Deze uitspraak brengt me nog dichter naar de huisarts moet ik zeggen.

Wilhelmin, leuk om wat te horen van je! Je bent al ver over de helft. Fijn dat alles goed gaat, en wat een goed nieuws voor je vriendin zeg!! Geeft weer hoop...

Wietske, gelukkig dat je een andere gyn had, dan hoor je nog eens andere dingen en anders had je dat bloedonderzoek ook nooit gehad. Tja, je ziet maar weer, de 1 kijkt anders tegen dingen aan dan de ander. Ik hoop dat na de HSG dat je zomaar spontaan zwanger bent. En dat er geen kunstgreep meer aan te pas hoeft te komen. Trouwens, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad?

Oh Jet, wat een narigheid van die zwangerdoos. En dat ze die dan uitgerekend bij je buren moeten afgeven. Bah! Snap helemaal hoe jij je moest voelen.

Sandy, 12 weken, joehoe!! De grens voorbij. Fijn dat alles goed gaat.

Ik heb trouwens anderhalve week geleden mijn eerste echte acu-behandeling gehad. Ging heel goed. Ze is nu op studiereis naar China, en is augustus pas weer terug. Moet ik op mijn verjaardag heen (12e). De kruiden die ik heb mag ik gewoon doorslikken als ik zwanger mocht zijn, er zit zelfs iets in tegen miskramen, iets wat de vrucht beter vasthoudt. Gisteren had ik een vette ovustreep en we zijn al een paar dagen aan het klussen, dus daar kan het niet aan liggen.

Nou meiden, spreek jullie snel.

xx Luna

hi allemaal,

als eerste: Bries, GEFELICITEERD!!! wat een pracht van een zoontje heb je gekregen! ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie snel samen thuis met zn allen kunnen genieten!

Angel: GEFELICITEERD!! bij jou is het echt mega snel gegaan! ik hoop dat alles goed is en blijft, geniet ervan!

volgens mij ben ik de volgende, of zit er nog iemand tussen? ik "moet" nog 8.5 weken en ben uitgerekend op 7 sept. nog 3 weken werken, kijk wel al erg uit naar mn verlof..
de babykamer is klaar, alle spulletjes zijn aangeschaft, wat ons betreft mag ze komen.. ( niet te vroeg natuurlijk.. )

wens iedereen weer heel veel geluk met alles en ik hou jullie op de hoogte!

liefs paulien

brigitte en angie hoe is het met de babys?
Paulien ook al bijna toen ik bij de 35 plussers kwam in november wist jij net dat je zwanger was en nu heb je bijna je baby en je spulletjes wat heerlijk he,
Wilhelmin leuk hoor dat het goed gaat, vind het toch leuk om van jullie te lezen,
Luna leuk om weer van je te lezen wie weet doen de kruiden en acapunctuur zoveel dat je gewoon deze maand zwanger bent.
Gwen , jij ligt vast in de zon in kos lekker te relaxen, geniet ervan he,
Jet hoop dat het voor jou ook een goede maand wordt.............
Wietske, meid zullen we beide zwanger worden van de hsg??
Sandy, je kan het vast niet meer verborgen houden in de zomerkleding , geniet lekker van je buikje
Ingie , welkom hoop dat de zomer voor jou ook vruchtbaar is, ik heb 2 kinderen van 13 en 9 en willen toch nog graag een klein nakomertje.
Ben jarig vandaag en nu dus 38  hoop dat het raak is deze maand zondag mijn nod maar zijn dan al op vakantie (kamperen in hongarije) heb wel voor de zekerheid een zw test mee je weet maar nooit  , heb wel al een week last van mijn buik maag darmen ong krampen , maar of het iets is???   Zoniet dan mogen we in oktober voor de iui behandelingen, en anders zijn nog net in de vakantie mijn vruchtbare dagen, dus kunnen we in het tentje..................
Meiden allemaal tot over een dikke 3 weken

hoi mh1970 ingrid hier nog gefeliciteerd met je verjaardag ben zelf ook bijna 38 in september om precies te zijn het is dan best frusterend als de tijd een beetje begint te dringen om het zo maar te zeggen maar je zei dat je last van je buik had dus wie weet ik hoop het wel voor je ik heb vandaag erg last van lage rugpijn misschien wel me eisprong voor dat ik me mk kreeg had ik hem meestal de 18de dag maar nu zou het de 14de dag zijn het zou wel kunnen dus vanavond maar flink klussen en de komende dagen .wie   weet kunnen we allebei snel zeggen dat we ook zwanger zijn . groetjes ingrid

he he..... ik ben weer thuis!!

Bedankt voor jullie felicitatie, gelukkig heeft Dennis de weblog een beetje bijgehouden dus jullie zijn op de hoogte van het verhaal.
Pfff even een beetje anders dan ik verwacht had, k heb nog nooit zoveel gejankt als de eerste dagen nadat ze Ferdi bij me weg hadden gehaald.
Maar gelukkig is alles goed met hem en zijn we gisteravond om 17.00 thuisgekomen!

T is nog heel erg wennen en ben er de hele dag maar druk mee. Gelukkig hebben we nog een dagje extra kraamzorg, De borstvoeding gaat nog niet super. Op de kinderafdeling voeden ze nl altijd bij, en moet ie persé om de 3 uur drinken.
Maar we gaan er gewoon voor en als het echt niet lukt dan wordt ie met de fles ook wel groot.

Angel, ook gefeliciteerd, ik las dat je stiekem nog voorgedrongen bent ook. Alles goed met je dochter? En hoe vind je andere dochter het?

ik heb nog niet alles bij gelezen, dat komt wel weer. Hoop dat er snel wat zwangeren te feliciteren zijn!

Gr Brigitte, Dennis en Ferdi

Terug
Bovenaan