Hoi meiden, sinds gisteravond hebben wij geen internetverbinding meer. Waar dat nou aan ligt? Ik heb nu verbinding via een ander onbeveiligd netwerk, beetje eng vind ik. Dus ga gauw verder.
Ik zag dat Brenda ook zwanger is. Wij hebben nog ge-msn't. Als je dit leest: GEFELICITEERD!! Laat ff weten hoe je echo is geweest vrijdag.
Mirjam, wanneer is je ei nou geweest?
Maaike, lees ik nou dat ze je in het ziekenhuis helpen tot je 42e? Dat biedt weer perspectief. Wij hebben het er de laatste week steeds meer over om toch naar de huisarts te stappen, maar vind het zo eng, en dan vooral of mensen geen vooroordeel hebben over mijn leeftijd: "had je maar eerder moeten beginnen". Maar ja, ga ik weer voor anderen denken he? Moet ik niet doen!! Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, dus we klussen ons weer suf hahaha. Ik denk dat als het deze ronde niet lukt, dat we dan maar eens een afspraak gaan maken....
Gwen, je bent nu op vakantie, maar denk wel aan je hoor!! Wat zitten we te klooien he? Jij durft ook niet goed hulp te vragen he? We zitten een beetje in hetzelfde schuitje heb ik het gevoel. Maaike verwoordt het ook weer mooi he: je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt. Anders verwijt je jezelf steeds. Deze uitspraak brengt me nog dichter naar de huisarts moet ik zeggen.
Wilhelmin, leuk om wat te horen van je! Je bent al ver over de helft. Fijn dat alles goed gaat, en wat een goed nieuws voor je vriendin zeg!! Geeft weer hoop...
Wietske, gelukkig dat je een andere gyn had, dan hoor je nog eens andere dingen en anders had je dat bloedonderzoek ook nooit gehad. Tja, je ziet maar weer, de 1 kijkt anders tegen dingen aan dan de ander. Ik hoop dat na de HSG dat je zomaar spontaan zwanger bent. En dat er geen kunstgreep meer aan te pas hoeft te komen. Trouwens, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad?
Oh Jet, wat een narigheid van die zwangerdoos. En dat ze die dan uitgerekend bij je buren moeten afgeven. Bah! Snap helemaal hoe jij je moest voelen.
Sandy, 12 weken, joehoe!! De grens voorbij. Fijn dat alles goed gaat.
Ik heb trouwens anderhalve week geleden mijn eerste echte acu-behandeling gehad. Ging heel goed. Ze is nu op studiereis naar China, en is augustus pas weer terug. Moet ik op mijn verjaardag heen (12e). De kruiden die ik heb mag ik gewoon doorslikken als ik zwanger mocht zijn, er zit zelfs iets in tegen miskramen, iets wat de vrucht beter vasthoudt. Gisteren had ik een vette ovustreep en we zijn al een paar dagen aan het klussen, dus daar kan het niet aan liggen.
Nou meiden, spreek jullie snel.
xx Luna