35+ klussers 3

Hoi, hoi,

Brigitte een zoon las ik!! Gefeliciteerd!!!!!

Ik heb ook nieuws...ben maandag 30 juni om 08.20 uur na een supersnelle bevalling weer mama geworden van een prachtige, gezonde dochter!!!!
Ze heet Isabella Rosalie, weegt 3280 gram, is 51 cm lang en is natuurlijk de mooiste baby vd hele wereld!!!

M'n 1e wee voelde ik rond half 6 's ochtends en 3 uur later was ze er. Ze is 3 weken en 2 dagen te vroeg geboren, maar alles gaat prima! We zijn gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis.

Lieve meiden, ik hoop zo dat jullie snel ook zo'n wonder in je armen kunnen sluiten.

Liefs,
Angel

Hey meiden,

Goh nummertje 3 alweer dat gaat snel hé meiden!!!

Nou hoop dat ik iedereen weer heb onthouden heb geen twee schermen dus ja haha!!!

Bries hoe is die meid nog geen beeb in aantocht je geduld wordt echt op de proef gestelt hé???
Hoop dat je nu al lekker met je kindje aan het genieten bent samen met je mannetje!!!
Succes als je nu nog moet bevallen!!!

Gwen, snap best dat je er doorheen zit hoor, daar is het forum toch voor lekker van je afschrijven dat is het beste wat je kunt doen!!! Hoop dat je nu weer wat beter voelt het valt ook niet mee als je wens groot is en het wil maar niet lukken!!!! Ik hoop dat de vakantietijd je helpt en je gewoon zwanger terug komt!!!
Heel veel knuffels van mij en succes meis!!!

Mirjam,hoe gaat die nu met jouw het zat jouw ook al niet mee geloof ik hé???

Wietske, goh dus viel echt tegen die behandeling wat balen zeg, hoop dat je nu weer wat beter voelt!!!
En idd wat een rare kwast die Gynecoloog zeg, maar ja je heb ze erbij hé!!! Hoop dat het jullie deze maand is gegund en wie weet lukt het nu voor jullie wel hoop het zo!!! Heel veel succes en denk aan je hoor!!!

Verders ben ik het weer ff kwijt sorry meiden!! Het is hier ook druk geweest met onze bruiloft en we hadden ook vakantie tot dit weekend en dan is volgende week weer een werkweek!!! Echt veel hebben we niet gedaan als een hoop geregelt voor onze bruiloft!! We zijn wel 1 dagje naar een dierenparkje geweest vond Jessica echt helemaal het einden, dat was ook erg leuk om samen te doen!!! Ze wordt al een echt bengeltje en dat met 16mndjes, haha!!!
Verders gaat het hier prima met me ben nu 12wk en voel me goed wel nog steeds erg moe en soms van die emotionele buien janken om niks jawel leven de hormonen!!! En ik wordt maar dikker en dikker lijk echt zeker 4mnden zwanger als het niet meer is dus heb al een echte buik wel leuk hoor maar vraag me af hoelang het nog blijft doorgroeien op dit tempo!!!
Nou ga zo weer in m'n mandje hou jullie nog op de hoogte van ons allemaal!!!

Meiden heel veel succes met alles en nee ik vergeet jullie niet!!!

Liefs Sandy

Nou Bries gefeliciteerd met jullie zoontje en geniet ze meis!!!!

En Angel jij ook gefeliciteerd met jullie dochertje ze had wel een goed gewicht voor 3wkjes te vroeg zeg!!!
Geniet ze meis!!!

Liefs Sandy

Hey Bries, gefeliciteerd!!!! Wat n mooi lief klein babytje!!!!
Heel veel geluk met z'n 3en!!!

Angel, ook gefeliciteerd!!!! Wat een onverwachte verrassing! Mooie namen ook.
Ineens een babyboompje bij de 35plussers!
Ook heeeeeel veeeel geluk met z'n 4tjes.

Groetjes
Wietske

Nou meiden..... mijn vakantie is begonnen! Vannacht vliegen we naar Kos voor drie weken, mmmmm....(!) Enne, m'n ei is volgens mij weer in aantocht( dat wordt dus toch maar niet of nauwelijks drinken;-)). Hopelijk dat ik dan na de vakantie kan vertellen dat er bij ons ook een hummeltje aan komt, hihi. Leuk om een foto van Brigitte te zien met haar kleine mannetje. Ik las wel dat ze allebei wat langer in het ziekenhuis moesten blijven, dus ik hoop dat alles snel goedkomt en ze gezond naar huis mogen!
Tot over drie weekjes!!
Liefs Gwen(ik zal jullie allemaal missen hoor)

hoi allemaal ik zal me ff voorstellen ik ben ingrid en ben 37 en wij zijn al bijna 2 jaar bezig   om weer zwanger te worden ik ben in die 2 jaar alwel twee keer zwanger geweest   maar de eerste keer   kreegik na 5 weken een mk en de tweede keer is het hartje met ong 7 wekengestopt het was een miss abortion want het kwam niet vanzelf ik heb toen plletjes gekregen en op 22 mei jl ishet losgekomen ik ben nu na 37 dagen weer ongi geworde en ik wil heel graag weer zwanger worden maar ik heb nu wel zoietsvan ik kijk wel wanneer hetweer zover is ik ga er niet de hele tijd meer mee bezig zijn meestal lukt het dan juist sneller omdat je er niet de heletijd   aan denkt . we hebben al 4 kinderen maar willen ergraag nog een bij .hopelijk kunnen we over een tijdje ook weer   z'n hummeltje in onze armen houden groetjes ingrid

Terug
Bovenaan