35+ klussers

Dank je wel Bries! Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!

Groetjes,
Angel

Angel bedankt voor je antwoord, heb ik zeker wat aan, ik voelde het mijn vorige zwangerschappen echt nooit. Heel bijzonder!
Jij heel erg gefeliciteerd, enorm spannende tijden.
De rest veel succes!    

Graag gedaan Bries.

Bedankt! Ja, het is nog wel erg spannend, maar ik ga maar van het positieve uit en dat het dus deze keer goed zit!

Ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes,
Angel

Hoi dames,

Al volop aan het genieten, Angel?

Gelukkig Puk, dat je je eisprong nog hebt gekregen! Ik moest wel lachen om je verhaal, krijg ook meteen een heel verhaal erbij in mijn hoofd;  Jij bij de dokter, wegrennend;
''Ik moet NU naar huis voordat het te laat is'' (zou ik doen denk ik!)

Diesel, ik voelde ook mijn eisprong met een paar krampjes in mijn buik, nu is mijn nod waarschijnlijk al de 15e. Mooi weer een paar dagen eerder dan verwacht, kan ik eerder gaan testen hopelijk. Jij mag nu weer flink aan het werk!

Vandaag een enorme slijmprop gehad, klinkt dat bij iemand bekend en is dat een goed teken?

Wietske, hou je de moed er in, ik weet dat ik  voor de eerste zwangerschap veeeel ongeduldiger was dan nu. Gelukkig heb jij ook zo'n gewillig mannetje die terplekke te verleiden is! Gelukkig is jouw cyclus ook zo kort, dat scheelt weer wat wachttijd!
Ik hoop dat ik gewoon moe ben omdat er een eitje aan het nestelen is, ik weet het ook niet. Het is nu al een paar keer een week voor mijn nod geweest.....

We wachten allemaal weer geduldig (ahum) af
Liefs Gwen

Hoi Gwen,

Ik ben al een beetje aan het genieten en fantaseren! Maar morgen ga ik nog een keer testen hoor, hoop dan een duidelijker streepje te zien!!
Dan ga ik ook de verloskundige bellen, bij ons mag dat al direct als je weet dat je zwanger bent, je mag dan bij 8 a 9 weken zwangerschap komen voor het eerste onderzoek en echo.
Ik ben trouwens nu al erg moe, maar mij hoor je niet klagen hoor.

Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is, ik kan je helaas niet helpen met die slijmprop, heb ik nog nooit gehad zoiets.

Ik duim voor je dat het met innesteling te maken heeft.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Bedankt voor je berichtje!
Wat fijn dat je zo snel bij de verloskundige terecht kan, het is zo lang wachten anders he?
Je zult nu wel helemaal zeker willen weten dat het allemaal goed is.
Lekker vroeg onder de wol en laat je maar fijn verwennen door je mannetje, zijn hormonen zullen nu ook wel aan het werk gaan, net als bij de man van  Luna!
Liefs Gwen

Hoi Gwen,

Ja, ik heb toch het idee dat als ik eenmaal een kloppend hartje heb gezien, ik wat geruster kan zijn. Terwijl ik ook wel weet dat het daarna ook nog wel mis kan gaan, maar goed, daar gaan we dan maar niet van uit!

Nou....ik moet vanavond nog werken en m'n mannetje komt net met een pijnlijke mond bij de tandarts vandaan. Dus voorlopig nog even doorbuffelen,  maar alleen  morgenavond nog werken  en de rest vd week lekker vrij, dus dat komt goed uit.

Ik duim voor je!! Hou me op de hoogte.

Groetjes,
Angel

Het is toch wel positief dat er steeds weer iemand van ons 35+-ers zwanger wordt. Helemaal goed en super fijn.
Ik heb toch nog een vraagje. Je zou niet zeggen dat ik al twee kids heb, maar nu begint de tijd gewoon een klein beetje te dringen zeg maar. Bij vorige zwangerschappen was ik binnen 2 à 4 maanden zwanger, dus ik mag niet klagen.
Maar de vraag, als ik dus gisterenavond mijn ei heb gevoeld. Toen wist ik nog niet dat dat het was en gooide het op ik voel me niet zo lekker en ga vroeg mijn bed in. Manlief liet mij dus verder slapen.... stom stom. Maar zondagochtend nog wel geklust heeft het nog zin om vanavond dan nog te klussen. Ik las ergens dat  binnen 48 uur dat je ei springt het bevrucht moet worden. Wie o wie weet wat wijsheid is??
Groetjes van (een onzekere) mij

Terug
Bovenaan