35+ klussers

He dames,

Daar gaan we weer, ik ben weer zo moe .... kan wel weer de hele dag slapen!
Hopelijk is mijn lichaam al hard aan het werk met een mooi ei! (en blijft ie nu eens een keer zitten....)
Verder gespannen borsten,een klein beetje pijn in mijn buik,    en een vreselijke(spier)pijn in mijn rug, maar dat kan ook door het motorrijden komen.

Hoe is het bij jullie?

Puk, het zou wel een innesteling kunnen zijn, als ik jouw klachten zo hoor. Ik hoop het echt voor je!

Lizzy, heb je vandaag al weer getest, ik ben zo benieuwd!

Wat bedoel je met dat je nog 3 kansen hebt, Ikke? Ga je er dan mee stoppen om proberen zwanger te raken?

Angel, hoe gaat het met jou, al een positieve test?

Het is weer vreselijk spannend allemaal, hopelijk is oktober een vruchtbaar maandje!!!!!

Luna, Isilda en Wilhelmin, komen jullie de dag nog een beetje door, hopelijk zijn jullie niet te moe en misselijk en gaat aales nog goed!

Liefs Gwen.

Hoi hoi,
hier ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik lees braaf mee, en duim iedere keer dat ik iemand kan feliciteren...   wie  zou de  volgende gelukkige zijn??

Jammer Wietske dat het deze ronde niet raak was. Ik moet weer afwachten, maar ik heb er niet al te veel hoop op. We hebben wel braaf geklust, maar net dé meest belangrijke dag was ik niet thuis. Tenminste ik denk dat dat de beste dag is, want ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik mijn eisprong heb. Denk er ook over om volgende maand (als het deze keer dus ook niet gelukt is) om ovulatie testen te proberen.

succes iedereen! Bries

Hoi meiden,

Ik heb nieuws....kon me niet meer beheersen en heb vanochtend getest....een heel licht streepje!!! Pfff...heel dubbel gevoel heb ik hoor, ben wel blij, maar ook nog voorzichtig omdat ik in augustus ook een heel licht streepje had en toen een paar dagen later een miskraam kreeg. Maar goed, ik heb er eigenlijk ook wel een goed gevoel over, dus moet eigenlijk niet zeuren! Ik ga woensdag nog wel een keer testen en hopelijk komt er dan een duidelijke streep te voorschijn.

Gwen en Bries, spannend hè die weken na je ei!! Pff..weet er alles van.
Wanneer is jullie NOD?
Ik duim voor jullie.

Oh ja, ovulatietesten zijn handig, ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en wist precies wanneer m'n ei was. Erg handig.

Groetjes,
Angel

hoi alweer,

Puk, je mag best door mijn berichtjes heen schrijven hoor, lijkt n beetje op msn dan.

angel, de ovulatietesten hebben bij jou dus blijkbaar goed werk verricht?! (jullie zullen er zelf ook wel wat aan bijgedragen hebben!) Als je een duidelijke streep krijgt is het dan het beste om onmiddelijk aan het 'werk' te gaan met zijn 2en? Mijn man en ik hebben een bedrijf aan huis dus kunnen als het moet ons elk moment van de dag samen terugtrekken. Of moet je dan nog 1 dag wachten of zo? (zal ook wel in de gebruiksaanwijzing staan)
Ik heb wel een groot vermoeden wanneer mijn eisprong is, maar k wil het graag zeker weten.
Bries, wanneer is jou volgende eisprong denk je? de mijne verwacht ik ongeveer de 19de. kheb mijn man alvast even gewaarschuwd, maar die wil elke dag wel,(graag zelfs)  ook wel 2x per dag als t moet, dus daar heb ik een makkelijke aan wat dat betreft!!

Angel, heb je al 'last' van zwangerschapsongemakjes? of is dat nog te vroeg?

groetjes allemaal
Wietske

Gwen,

waar ben je zo moe van? heb je t druk? Ik heb ook soms dagen dat ik erg moe ben. meestal voor zover ik weet zonder reden. Is al heel lang zo. Ik leg me er dan maar bij neer en doe een middagdutje als t kan. Zou het met wisselende hormonen te maken hebben?
Groetjes
Wietske

Hoi Wietske,

Ik had (2 weken geleden) maandagavond een lichte streep op de ovulatietest, we hebben het toen dinsdagochtend gedaan en dinsdagavond had ik een nog duidelijkere streep, maar toen was m'n vriend erg moe, dus toen hebben we het woensdagavond nog een keer gedaan.
Dus 1 van die 2 keren was het raak!
Die woensdagavond deed het trouwens wel wat pijn, dus of toen m'n baarmoedermond gevoeliger was door de eisprong ofzo?!

Ik heb pijnlijke borsten, op m'n buik liggen in bed lukt haast niet. En verder ben ik wel moe en soms wat duizelig. En moet wat vaker plassen dan anders.

Ze zeggen dat om de dag klussen het beste is ivm de kwaliteit van het zaad.

Succes meid, ik duim dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Angel

Hoi Wietske, meid vervelend voor je dat de RD er weer zijn. Wel precies op de dag van je NOD he? Ik hoop dat je volgende maand meer succes hebt. Je gaat toch ovulatietesten gebruiken? Voor nu: neem het er maar ff lekker van wijntje, lekker stukkie rood vlees; het mag weer ff.

Angel, jeetje meid, mag ik je feliciteren? Een vaag lijntje is ook een lijntje, maar ik snap dat je er toch onzeker over bent. Ik hoop voor je dat het woensdag een dikke streep is en dat het kindje lekker blijft zitten waar ie zit.

Gwen, lief van je dat je er naar vraagt. Met mij gaat het wel hoor. Vanmorgen wel voor de eerste keer overgegeven en verder ben ik de hele dag door niet echt lekker, maar het is niets vergeleken met 4 jaar geleden, toen hield ik echt niets binnen. Als het zo blijft als nu, mag ik mijn handen dichtknijpen. Ben ook meer moe en mijn mannetje laat mij in het weekend lekker uitslapen en ik krijg iedere dag  ontbijtje op bed. Hij is echt zoooo lief.

Nou meiden, succes weer allemaal he!!!

xx Luna

Hoi Luna,

Bedankt!!!!
Ja, het is allemaal nog een beetje spannend, maar ik moet er gewoon op vertrouwen dat het deze keer goed gaat!

Fijn dat je niet zo beroerd bent als de vorige keer.
Hopelijk ga jij je snel wat fitter voelen. Lief dat je man zo bezorgd is!
Wanneer heb jij weer een echo of controle?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan