37 en zwanger! heb al 2 pubers

Ten eerste gefeliciteerd!
Ik herken het in die zin dat onze oudste nu 4 is en wij altijd hebben gedacht het er bij 1 te laten tot ook wij onverwacht door het spiraaltje heen zwanger werden.
Helaas werd dat een miskraam.......maar we hadden wel zoiets van tja zou toch nog wel leuk zijn...............
Maar we hadden niks meer van de oudste geen kamertje kinderwagen enz.
Dus in die zin begonnen wij ook opnieuw.
Inmiddels ben ik uitgerekend en is alles in orde en mag het komen dus we wachten rustig af.
Maar meid komt allemaal goed hoor, volg je gevoel hier in..........
Je hebt er al 2 groot gebracht dus die 3de komt zeker goed.
Sterkte ermee en geniet van je zwangerschap.

Gr louise
 
Gefeliciteerd!!! Ik ben een mama van 36 en heb twee dochters, een van 4,5 en een van 2 jaar. Heb dus geen oudere kinderen maar nooit meer verwacht (wel gehoopt) dat er nog een derde zou komen.. (mijn man wilde dat nooit). Dus ik ben ontzettend dankbaar dat ik dit nog een keer mag meemaken en ik denk dat dat bij jou ook een beetje zo is of niet?
Geniet ervan meid, ook hartstikke leuk voor je oudere kids, wat vinden die ervan?
Liefs, mvtwee
 
ik ben zwanger van mijn 6e, en begin ook helemaal opnieuw. Mijn jongste is bijna 7, de oudste is 12. Had niets meer in huis voor de kleine omdat er toch geen kindje meer zou komen. Ik stond er met 5 kindjes alleen voor en heb het bijna 7 jaar alleen gedaan. Niet wetende dat ik nog een man zou vinden die het met mij en mijn 5 kindjes aan zou durven en ook nog een kindje van ons samen wel zou zien zitten. Ben nu 34,2 weken zwanger.
 
Hoi, ik ben 40 jaar en op dit moment ruim 38 weken zwanger van mijn eerste kindje. Mijn ex partner, de vader van het kindje, heeft al 4 kinderen: meisje van 10, tweeling meisjes van 16 en een jongen van 18. Hoewel de relatie vanaf ongeveer week 10 van de zwangerschap geëindigd is (is een lang en complex verhaal) heb ik nog steeds goed contact met de oudste 3 kinderen. Ik kan alleen maar zeggen dat het geweldig is. Zij vinden het geweldig dat ik zwanger ben en kijken erg uit naar de komst van hun half broertje of zusje. En ik vind het geweldig dat zij zo meeleven. Dus ik zou er vooral van genieten. En de oppas is ook gelijk geregeld! :)
 
Terug
Bovenaan