37 en zwanger! heb al 2 pubers

Hoi cinderella,

super om te horen dat ik echt niet de enige ben die al oudere kinderen heb en nog een kleintje bij krijg.
was net als mij toen een hele jonge mama.

hoe beleef jij het nu op het moment? en hoever ben je al?
En heb jij het al tegen je familie verteld.

wat een vragen allemaal maar vind het eigenlijk wel leuk om van een (soort) genootje te horen.

groetjes
 
hoi mama 37,
ja leuk he ik was 23 toen ik zwanger was van de eerste en 25 van de tweede.
ik ben vandaag 14 weken zwanger en heb het de familie eigenlijk al heel vroeg verteld iedereen was enthousiast en positief gelukkig .
ben af en toe wel een beetje onzeker tis toch alweer een tijdje geleden [of het allemaal wel goed gaat enzo heb geen combitest gedaan .ze hebben wel met 12 weken de nekplooi gemeten en die zag er normaal uit ].
hoeveel weken ben jij nu dan?
en goed te pas?
groetjes cinderella
 
hoi
ik herken dit ook al zijn mijn kids nog net niet pubers zijn 11 en 10 als ons ukkie geboren wordt zijn ze 12 en 11 en moet dus ook weer opnieuw beginnen al was dit wel geplant
 
haha ja ik herken t ik ben 42 en 20 weken zwanger van mijn 6e kindje de jongste is bijn 10 haha heeeeele verrassing maar we zijn erg blij alles gaat goed gelukkig maakte m wel zorgen hoopte dat t gezond zou zijn maar alles ziet er prima uit!!! heb eerst 3 jongens van 23 21 en 17 dan 2 meiden 15 en 10 en nu????? kan niet wachten :)
 
Hoi

Zo herkenbaardit. Ik had een dochter van 6 en een zoon van 4. Daacht ik ben klaar en kwam erachter dat ik bijna 3 m zwanger was van nummer 3. Mijn mannetje is echt een cadeautje.

Nu 9 jaar later van ik bang dat t weer zover is. Weet t nog niet zeker kan pas over 3 dagen een test doen, maar voelt wel zo.

Heel veel geluk.
 
Terug
Bovenaan