37 en zwanger! heb al 2 pubers

dankjewel voor alle leuke reactie,s
super om te horen dat er meer moeders zijn die er eigenlijk niet meer op gerekend hadden om zwanger te zijn.

ik hoop dat ik er inderdaad goed van kan genieten, omdat ik het wel een enger idee vind vanwege mijn leeftijd.
mijn oudste vind het super leuk en de jongste vind het allemaal maar raar.

En first mom succes bij je bevalling!
 
Thx. Ter geruststelling: ook ik was bang voor mijn leeftijd (net 40 geworden). Dacht dat ik niet zwanger meer zou kunnen raken, het in de eerste maanden fout zou gaan, een gecompliceerde zwangerschap zou krijgen. Vervolgens was ik binnen een maand zwanger en heb ik tot op heden een model zwangerschap gehad met nauwelijks klachten. Tot op de dag van vandaag ben zelfs nog steeds gedeeltelijk aan het werk (ben ondernemer). Nu alleen de bevalling nog even ... :)
 
@ mamma 37,

ik ben trouwens 39, de enige kwaatjes die ik heb zijn vreselijk moe zijn en af en toe maagzuur. Ben nog nooit misselijk geweest, mijn bloeddruk is prima, geen eiwit in urine of ijzertekort. Zou me maar niet zo'n zorgen maken over je leeftijd.
 
gefeliciteerd,ik heb er zelf een van 9 en 7 en de jongste word over twee maanden 2. het fijne van oudere kids is dat ze zelfstandiger zijn en je dus met dikke buik toch je rust kan nemen.ik ben nu 4,5 week zwanger.
groetjes esther
 
he meis gefeliciteerd,

en oud wat is dat? sorry maar wat ik oud vind is die vrouw van tv van 63? jaar ofzo, hallo als haar dochter 20 is loopt zij misschien wel met een rolator, is leuk dat zei het wil maar houd geen rekening met der dochter.

ik zou er gewoon lekker van genieten, en zal wel vakar gebeuren dat er een groot leeftijds verschil inzit.

s6 ermee en ga er heel veel van genieten.
 
gefeliciteerd,
ik ben 36 en maak nu hetzelfde mee ,
heb 2 jongens 1 van 11 en 1 van bijna 13 dus moet ook helemaal opnieuw beginnen,was ook niet geplant door ons eigen fout haha maar we zijn er super blij mee en de jongens ook.
 
Terug
Bovenaan