37 jaar zwanger van 2e kindje, uitgerekend in augustus

Mijn naam is Annemarie en ik ben 37 jaar, ik ben zwanger van mijn 2e kindje en mede door mijn leeftijd heb ik weinig contact met andere zwangere.

ik zou het heel leuk vinden om wat contact te krijgen met andere zwangere.

ik woon in Numansdorp en ik heb een samengesteld gezin. Mijn zoon is 12 en de kinderen van mijn man zijn 11 en 13.

Hoi Annemarie, wat leuk! Ik ben niet van jouw leeftijd ik ben namelijk 19, begin april 20. En woon in Groningen. En ben zwanger van mijn eerste kindje dus het is voor mij nog allemaal nieuw.. ik ben 15 augustus uitgerekend en vandaag 18+2 wkn zwanger van een jongetje!!

Hallo Annemarie, ik ben ook niet van jou leeftijd, zelf 27, halverwege april word ik 28. Ook ik ben zwanger van mijn eerste kindje, vanmorgen gehoord dat we een zoon krijgen! Ik ben 3 augustus uitgerekend, zelf woon ik in Heerhugowaard en ook niet veel contact met andere zwangere dames.

Hoi hoi Annemarie, ook ik ben niet van jou leeftijd ik ben net 27 ... En ook zwanger van onze eerst kindje, vanmorgen ook te horen gekregen dat wij een zoontje krijgen ... 1 aug uitgerekend ...

liefs Jenn

Hi Annemarie,

Ik ben zwanger van mijn 1e kindje, begin sept uitgerekend. Voor mijn vriend wordt het de 3e. Ik woon in rotterdam. Fijn om iemand van dezelfde leeftijd te treffen.

Terug
Bovenaan