37 jaar zwanger van 2e kindje, uitgerekend in augustus

Ik ben 19 nov uitgerekend, nog maar net zwanger id. Spannend moment de 20 weken echo! Wij willen t ook graag weten hoor, maar moeten nog wat langer geduld hebben ;). Hoe ervaar jij je zwangerschap? Gaat t goed allemaal?

In het begin lijken die weken maar niet voorbij te gaan he!?

mijn vorige zwangerschap is ruim 11 jaar geleden en toen ging het me een stuk makkelijker af! Had toen nergens last en! En nu....echt alle kwalen pik ik mee! Zo misselijk geweest en de vermoeidheid was in het begin zo erg dat werken zelfs lastig was!

nu ben ik 18 weken en voel ik me eindelijk iets beter! Bovendien voel ik het nu bewegen en dat maakt het een stuk leuker!!

Groetjes

Ja gaat heel langzaam in t begin inderdaad, en ben echt extreem moe. Lag zaterdagavond al om negen uur ;)... ff doorzetten dus. Wanneer werd dat ook alweer beter... na een paar maanden toch? Fijn dat je je kindje al voelt bewegen, lekker snel!

Ik ben 37 jaar, kom uit Oud-Beijerland en bijna 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Gelukkig gaat alles nog goed, al merk ik wel dat ik eerder moe ben en vaker last heb van maagzuur. Maar ik mag zeker niet klagen hoe mijn zwangerschap tot nu toe verloopt.

Er is een besloten Facebookpagina "juni juli aug 2017 mama's" en ook "zwanger en uitgerekend in 2017". Zelf vind ik de 1e leuker.

Fijn dat het bij iedereen nog goed gaat.

Gefeliciteerd Sanne!

Nou mij extreme moeheid en misselijkheid kan ik ergens van afleiden... het zijn er 2! Afgelopen donderdag bij de echo 2 kloppende hartjes te zien!!

Nog even wennen maar vind het super leuk!!

En ja ik ben ook begin nov uitgerekend alhoewel ik nog geen echte uitgerekende datum te horen heb gekregen!

Succes meiden!

Terug
Bovenaan