37 jaar zwanger van 2e kindje, uitgerekend in augustus

Ja zoals het er nu uitziet zo rond 8/9/10 nov. Was niet echt heel regelmatig na die miskraam, dus elke datum brekening geeft iets anders aan, 1e dag laatste keer, is 31 jan... en ja ook erge zere borsten, en heeel moe, liefst elke avond half 9 naar bed, nou hoop ik, dat het straks met t verzetten van de klok beter gaat, ben nu nl elke ochtend om 5 uur wakker... half april is nog wel ff weg, kan me voorstellen dat het nog een eeuwigheid duurt voor je! Ik heb naar het zkh gebeld dit keer, vorige naar vk en het daarbij behorende echo centrum, maar nu wilde ik eerder, maar dat ik al zo snel mocht verraste me wel! Ik heb nog wel een extra aandachtspuntje, zie in forum; 2 vruchtzakjes; 1 kloppend hartje, dat ben ik ook

Ja zoals het er nu uitziet zo rond 8/9/10 nov. Was niet echt heel regelmatig na die miskraam, dus elke datum brekening geeft iets anders aan, 1e dag laatste keer, is 31 jan... en ja ook erge zere borsten, en heeel moe, liefst elke avond half 9 naar bed, nou hoop ik, dat het straks met t verzetten van de klok beter gaat, ben nu nl elke ochtend om 5 uur wakker... half april is nog wel ff weg, kan me voorstellen dat het nog een eeuwigheid duurt voor je! Ik heb naar het zkh gebeld dit keer, vorige naar vk en het daarbij behorende echo centrum, maar nu wilde ik eerder, maar dat ik al zo snel mocht verraste me wel! Ik heb nog wel een extra aandachtspuntje, zie in forum; 2 vruchtzakjes; 1 kloppend hartje, dat ben ik ook

Sorry hij is 2x geplaatst...

ik zeg t trouwens al wel tegen bekenden, vrienden en fam, heb ik vorige keer en bij mn zoontje ook gedaan, en als ik geen wijntje neem is 1+1=2, en heb geen zin om met alcoholvrije wijn in de weer te gaan

en daarbij vind het het eigenlijk apart dat er zo'n taboe op rust, maar goed dat is mijn mening... leuk dat je het al met vriendinnen hebt gedeeld! Kunnen ze lekker meeleven

Oh ik vanochtend ook 5 uur wakker pfffff en half 8 weer in de auto naar t werk... iets teveel koffie gedronken denk ik (...) kon niet wakker worden. Ja die alcohol gaat bij mij ook opvallen op de verjaardagen dus ach...

Moet de familie nog vertellen ... ben benieuwd naar de reactie ... beide kids veel te hoge bloeddruk en gedoe en nu ook de leeftijd niet mee. Wel spannend om te vertellen en de reactie.

Krijg wel steeds meer t gevoel dat t wel goed is, borsten blijven zeer doen en blijf moe. Dat moet toch positief zijn?? Of dat wil ik graag... zit mezelf moed in te praten haha.

Ook wel logisch toch na miskraam dat je graag zekerheid wil, zaL je verhaal nog ff lezen op andere forum. Groetjes !

Net ff gelezen... blijft nog even spannend dus! Of ms toch 2... hoop dat alles goed is!! Volgende week donderdag opnieuw echo?

ja volgende week donderdag weer, tijd gaat gelukkig snel, ben erg benieuwd. en vind het ook heel spannend, de vorige keer ging ik met 8 weken voor het eerst en toen was het 6 weken groot, dus te klein! ik hoop zo dat het exact klopt met mijn berekening! en dus misschien 2, dat is ook nog spannend, maar als ik zo lees op internet gebeurd het weinig dat ze met 8 weken beide kloppen, maar het komt wel voor. ook komen er bloedingen voor als dat ene vruchtje wordt afgestoten, en ook komt t voor dat het vruchtje wordt ''opgenomen" door het lichaam... heel spannend alles bij elkaar, maar probeer zoveel al te genieten, en goed voor mezelf te zorgen, veel slapen, en gezond eten. Op dit moment erg misselijk... dus avondeten gaat 'm niet worden denk ik

wat bedoel je met: <span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; background-color: #f6f6f4;">beide kids veel te hoge bloeddruk en gedoe en nu ook de leeftijd niet mee. Wel spannend om te vertellen en de reactie.</span>

ouders hoge bloeddruk, of jij, of je kinderen...?

en je symptomen duiden op een zwangerschap hoor!! kan niet eens op m'n buik liggen zo'n pijn in m'n borsten...

nou de kleine man wil even een spelletje doen op de laptop, dus spreek je snel weer!

Heel spannend inderdaad! Als t maar goed is met de beeb(s)!.

Oh beetje onduidelijk lees ik id. Ik had bij beide zwangerschappen direct vanaf het begin een veel te hoge bloeddruk... bij de oudste 4x opgenomen geweest en bij de jongste ging t redelijk tot 35 weken en toen direct ingeleid. Dus wel spannende zwangerschappen gehad zeg maar. En nu ook een stuk ouder. Heb normaal gesproken geen te hoge bloeddruk, echt gerelateerd aan de zwangerschap helaas. Maar misschien gaat t nu goed! :). Hier nog 3 weken wachten op de echo, heb er nu al zin in!

groetjes

Gefeliciteerd allemaal!

echt oud voel ik me ook niet hoor maar ik werk zelf op de verloskamers in het ziekenhuis en daar zie je maar weinig moeders die wat ouder zijn en alle mensen in mijn omgeving hebben al oudere kinderen war het soms wat lastig maakt om dingen over de zwangerschap te delen!

ik wil graag weten of het een jongen of een meisje is! De 28e heb ik de 20 weken echo dus dan weten we het vast zeker! Vorige keer was het nog niet helemaal duidelijk!

jullie zijn allebei in november uitgerekend?

Terug
Bovenaan