Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog meer dames die de laatste loodjes moeten?
Ons zoontje is met 37+6 geboren en ons dochtertje met 35 weken.
Nu ongeduldig aan het afwachten wanneer ons prinsesje word geboren.
Nog meer dames die de bevalling toch weer spannend vinden
Ja! Nu 39 weken en bij de eerste met 38 ingeleid, dus ook geen idee wat me nou te wachten staat. Hartstikke spannend dus. Voel me gelukkig goed, jij ook?
Ik ben 39+1 en in verwachting van de tweede. Vorige keer met 39+6 bevallen maar dit keer al 1,5 week last van harde buiken en krampen maar niks dat doorzet. Slapen gaat hier slecht. Ik heb het steeds zo heet en moet zo vaak plassen. Ik ben ook erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren, ik kan niet wachten tot ze er is
Sterkte allemaal met de laatste loodjes!
O dat is eigenlijk wel ene geruststellende gedachte. Hoe vaak er bij mij wel niet door mijn hoofd gaat "hoe moet ik bevallen als ik zo moe ben en slechte conditie heb..??"
Krampen heb ik niet. Gisteren wel twee keer echt even een nare korte buikpijn. Wel bij grote vlagen enorm heet en zweten!
De aankomende bevalling voelt zo dubbel. Ik ben langzaam aan wel flink zenuwachtig aan het worden. Trek ik die pijn? Zal het allemaal goed gaan? hoe gaat dat überhaupt allemaal passen ? maar ook: krijgen we een zoon of dochter en hoe ziet hij/zij eruit? Hoe zal het leven als ouders zijn? En nog honderd vragen...