37 weken!

Gefeliciteerd Roxxx! Hier nog in de wachtstand! Nog steeds liever vandaag dan morgen, maarja het wordt steeds weer morgen zonder dat er wat gebeurt ? ik vind mn buik wel steeds onrustiger worden, harde buiken, pijntjes en krampjes, dus hoop dat het een voorteken is :)

Hoe gaat het met de rest hier? Aan het genieten van de baby’s of laatste loodjes aan het wegpuffen? Ik het laatste. Hele makkelijke en relaxte zwangerschap gehad, vooral toen de misselijkheid weg was. Week geleden nog topfit, maar toch aan monitor vanwege bloeddruk, alles goed. Toen wat last van verkoudheid/voorhoofd/holtes en vanaf donderdag hoofdpijn. Vrijdag bijna hele dag gelegen, omdat ik me O beroerd voelde en uiteindelijk op aandringen toch VK gebeld, want misselijkheid en hoofdpijn zijn ook symptomen van pre eclampsie, iets wat ik in mijn vorige zwangerschap had. Bij verloskundige leek bloeddruk goed, urine niet, in ziekenhuis andersom. Duurde allemaal lang, dus was inmiddels half 1 (was daar al in slaap gesukkeld), toen arts zei: we kunnen je inleiden, je mag ook naar huis. Enige wat ik wilde was slapen, vent lag thuis al in bed (op mijn verzoek, we hebben er al 1 die op moment slecht slaapt, dus elk uur slaap dat een van ons meepakt is een bonus, zeker in aanloop naar bevalling en eerste weken). Arts begreep dat en schreef zelfs een slaappil voor, zodat ik even kon bijtanken. Na goede nacht was gister klein beetje beter, maar ben nog steeds beroerd. Geen idee of het griepje is of toch voortekenen bevalling/lijf dat tegenstribbeld. Morgen afspraak bij vk, ze zou dan strippen, maar als ik genoeg ontsluiting heb, wil ik eigenlijk dat ze ‘gewoon’ meteen vliezen prikt, zodat ik morgen beval. Doordat ik me zo ellendig voel, voelt het alleen maar alsof ik verder uitgeput raak, iets wat helemaal niet bij me past (afgelopen week gewoon nog heerlijk met dochter op fiets naar strand etc), gelukkig nemen beide VK’s me serieus, dus heb er vertrouwen in!

Ach jeetje wat spannend!! Hopelijk gaat het zoals jij dat wil ?

Ik ben nu 39.6 ver...
Voel me goed! Wisselend enthousiast en dan weer doodeng. Ben super nieuwsgierig of we een zoon of dochter krijgen. Probeer op alle signalen te letten of er wat gaat gebeuren. Vandaag was de kleine onrustiger. Had wat vaginale steken... Maar of dat dan een goed teken is of niet? Harde buiken heb ik al een tijdje...

Terug
Bovenaan