37 weken!

Wow Galileo wat heftig! Hopelijk mag je snel bevallen.

Ik ben inmiddels 40+2 en echt zooo klaar met zwanger zijn. Ik slaap enorm slecht. Vandaag ben ik echt doodmoe en kotsmisselijk. Hopelijk komt de bevalling snel op gang. Woensdag weer controle, misschien dat ze dan iets kunnen doen om het op gang te helpen.

Bij mij kwam; toch nog helemaal vanzelf, gister op uitgerekend de dag de bevalling op gang en vannacht om 2 uur ben ik thuis bevallen van een gezonde zoon. Sterkte allemaal met laatste beetje!

Gefeliciteerd galileo! Fijn dat het vanzelf op gang kwam!

Hier nu 38+4 en wat zet mijn lichaam me af en toe op het verkeerde been zeg! Vannacht paar uur in de weer geweest met buikkrampen om de 10 minuten. Waren flink pijnlijk. Of het weeën waren geen idee...want het is nu weer weg.
Ben natuurlijk nog geen 40 weken maar door steeds weer krampen denk ik steeds dat het zover is. ? Afwachten maar weer!

Hoihoi, op woensdag had ik controle bij de vk maar bleek mijn bloeddruk te hoog dus werd ik met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloed, urine, bloeddruk en babyhartje gemeten en leken toch in orde. De vk van het ziekenhuis besloot nog een keer handmatig bloeddruk te meten en die bleek weer te hoog dus werd ik ineens medisch en dus overgenomen door het ziekenhuis. Ik mocht kiezen om gestript te worden in de hoop dat de bevalling die avond zou starten anders werd ik donderdag of vrijdag ingeleid in een ziekenhuis waar plek was. Ik heb gekozen voor strippen en meteen daarna kreeg ik al wat krampen.
In de nacht begon het meer en meer te rommelen, om 22.00u nog geen regelmatige weeën maar om 0.00u wel. Om 1.00u ineens om de 2 minuten weeën dus ziekenhuis gebeld. Om 2.15u waren we daar en bleek ik 8cm te hebben. Om 3.23u is onze dochter geboren.
Ik zou eigenlijk 24u moeten blijven ivm de bloeddruk maar de hele dag bleef mijn bloeddruk netjes laag dus we mochten donderdag om 18.00u naar huis. We zijn heerlijk aan het genieten. Met mij gaat het ook goed! :)

Van harte gefeliciteerd! Hier hetzelfde verhaal op de dinsdag alleen ik ben naar huis gestuurd toen alles goed bleek te zijn ,?

Inmiddels 41 weken zwanger en nog geen enkel signaal van een bevalling in zicht. Vanmorgen geprobeerd te strippen en dat lukte niet. Morgen krijg een een ballon en savonds gaan ze me inleiden...

Oh wat jammer dat het strippen niet is gelukt. Sterkte vandaag! Zet hem op, je kunt het! Daarna lekker genieten van jullie kindje.

Terug
Bovenaan