38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

Hoi! Ik ben nu 37 en 38 jaar als de kleine eind juni wordt geboren, onze eerste! Mijn partner is 52 dus ook een stuk ouder! Helaas geen keuze geweest om op latere leeftijd zwanger te worden maar 4 jaar een grote wens en een ziekhuistraject!  Ik woon in omgeving Hilversum! 

Hoi!
Ik ben 38 jaar en 39 als mijn kindje geboren wordt (uitgerekend begin september). Ik sta niet heel erg stil bij mijn leeftijd (en voel mij ook geen 39), maar toch, ik hoor al wel bij de oudere garde wat betreft kinderen krijgen. Ik heb ook al 2 kids van 8 en 10. Dit is ons nakomertje (allemaal dezelfde papa). Alles voelt weer een beetje nieuw, omdat de laatste keer 9 jaar geleden is. Ik voel me vrij goed weer en de misselijkheid is bijna zo goed als voorbij als ook de vermoeidheidsaanvallen. Verder hoop ik op een goed en fit tweede en derde trimester, net als de vorige keren. Ik vraag me af hoe het weer zal zijn.. weer helemaal terug in de luiers met al twee zulke zelfstandige kids!
Ik vind het leuk hier te kletsen.. Facebook/whatsapp ed niet, omdat ik graag anoniem wil blijven. Ik vind het niet fijn dat verder volkomen onbekenden opeens via FB veel meer van mij zien en weten. Hier voelt het wat vertrouwder en veiliger en kan ik mij beperken tot het zwanger zijn.
Groet,
Eefje

Ik ben ook 38 en half juni uitgerekend van onze eerste. Ook wij hebben een ziekenhuistraject gevolgd en ben zwanger geraakt dankzij IUI. Dat traject werd gezien mijn leeftijd vrij snel opgestart vond ik zelf, maar ach... het heeft gewerkt!
verder sluit ik me aan bij Eefje, ik klets liever hier dan op bv Facebook.

Hai, ik ben vorige week 36 jaar geworden. Ook zwanger van de eerste. Nu bijna 22 weken zwanger en half juli uitgerekend. 
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Zeker heel bijzonder hè :) 
Groet Zoë

Wij zijn op dezelfde datum uitgerekend valerie, grappig :)
Ik heb 23 april de 20 weken echo staan, ik ga geen pretecho doen. Gaat iemand de pretecho doen? Of al gedaan? 
Hebben jullie het allemaal al ' bekend' gemaakt bij familie / vrienden? 

Ik was net 38 toen onze zoon werd geboren en nu 29 weken zwanger van de 2e en net nog geen 40 als hij/zij geboren wordt. De zwangerschap verloopt goed, al vind ik het wel pittiger als de vorige zwangerschap. Groot verschil dat er nu een rondloopt van 1 1/2. Gelukkig slaapt ie meestal ‘s middags een paar uur en dan ga ik ook naar bed.
Een FB-pagina (besloten) zou ik wel leuk vinden, als de groep maar niet te groot wordt.
Succes allemaal en een mooie zwangerschap gewenst! 

Terug
Bovenaan