38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

Wij gaan morgenmiddag een pretecho laten doen. Gewoon voor de leuk en hebben we de vorige zwangerschap ook gedaan. Volgende week de 30 wekenecho.

Ik heb met 17 weken zwanger een pretecho laten doen incl. geslachtsbepaling. Vond het zo leuk om te horen dat we een jongetje krijgen. Patlou, ook de Nipt al achter de rug of besloten dat niet te doen? 
Liefs Zoë 

Vorige zwangerschap ook met 16-17 weken een pretecho laten doen. Dit keer niet. Net als de vorige keer, willen we ook dit keer niet van tevoren weten wat het wordt.

Hoi hoi 
Zoë, een jongetje wat leuk! gefeliciteerd!      En had je dat ook als vermoeden? En houden jullie het geheim voor iedereen? Of zijn jullie daar open over? 
Wij willen ook weten wat het wordt, maar weten nog niet of we dat dan willen gaan delen of niet .. 
Pretecho moet je zelf betalen toch? 
De nipt test hebben we al gehad en die was gelukkig goed! Geen bijzonderheden :)

Sanne, vindt je dat niet lastig, het geslacht niet weten? Als je in de winkel loopt en je ziet bijvoorbeeld een heel leuk jurkje, dat je dan niet weet of je dat kan kopen of niet ? Heel veel is zo geslacht gebonden .. Ik heb daar nu al last van hahaha :) 

Ik vond het de vorige keer lastiger, maar wij vinden het zo leuk om het pas bij de geboorte te weten. Het is wel makkelijker als je het weet, maar puur praktisch.
De vorige keer was ik ervan overtuigd dat het een jongen was (en dat klopte ook) en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat het een meisje is. Nog 10-12 weken en we weten het ;-) 
Het maakt voor ons totaal niet uit.

Wij hebben om mijn moeder en schoonmoeder te verrassen 2 weken geleden een 2D pretecho gedaan ! Zij hebben dat beide nooit mogen meemaken en vonden dit zo ontzettend bijzonder! De 3d echo vonden wij zelf een beetje eng, erg duur en ik was ook nog geen 26 weken ( toen 23) waardoor het waarschijnlijk niet een heel goed beeld zou geven! Mijn moeder en mijn schoonmoeder wonen beide niet in Nederland waardoor we het ook niet later konden doen! Het was wel goed geregeld met een groot videoscherm en alles werd goed in beeld gebracht! Wij wisten al dat het een jongen was maar dit werd nogmaals bevestigd?! 

Terug
Bovenaan