39 +

<p>Zag dat de 38 + topic ver ver weg was gezakt, ben ondertussen 39 + 2 en nog geen teken van bevalling, wat mega frustrerend zeg! Al mijn series zijn ook afgelopen en ik ben zo moe! Slaap alleen nog maar de hele dag, oooh wat duurt wachten lang he! ? word dinsdag gestript als ik nog niet ben vallen! </p><p>Nog meer dames die al bijna zover zijn? </p>

Hoi Becca! 
Ik ben zelf vandaag 38+2 maar ben er ook wel klaar mee, haha! Vandaag echt niet m'n dag. Nergens zin in, chagrijnig en de hele dag al last van harde en gespannen buiken. Hopelijk is het een voorteken maarja, hoeft ook weer helemaal niets te zeggen natuurlijk... Ik hoop voor je dat het niet tot strippen hoeft te komen en dat het deze week gewoon spontaan begint!
Succes met de laatste loodjes! 

Ik ben 40+1.. Voel mezelf goed en verveel mezelf echt niet! Ik rommel wat aan in huis, speel spelletjes op de iPad en heb een dagtaak aan dingen bestellen, pakketjes open maken.. Super leuke bezigheid! ? De bankrekening vind er wat anders van, maar Ag! 
Als ik di nog niet bevallen ben, kan ik kiezen voor een inwendig onderzoek en evt strippen. Maar weet nog niet wat ik daarmee wil. Ergens denk ik, laat de natuur maar zijn gang gaan.. jullie ervaring/tips?

Ben ook 39+2 en herken dat gevoel van alleen maar slapen heel erg. Gisteren een middag Zwolle in geweest en eigenlijk alleen maar op een terrasje gezeten en moet vandaag de hele dag bijkomen. 
Heb ook totaal geen voorweëen of harde buiken, helaas het idee dat de kleine nog wel even blijft zitten.. 
Hoor vaak dat ik niet mag zeuren omdat ik redelijk zonder kwaaltjes de zwangerschap door ben gekomen, maar ben het nu op t einde zo zat! 

40 + 3 hier en er ook echt klaar voor! 
@ mamavantwee ik hoor morgen wanneer ze eventueel gaan strippen. Twijfel ook wel beetje inderdaad of natuurlijk niet beter is, maar aan andere kant ben ik het wel echt zat op dit moment? En ergens ook liever strippen dan inleiden dat voelt helemaal onnatuurlijk?

Hier nu 39 + 1 juist slapen lukt me totaal niet meer als ik dinsdag niet ben bevallen gaan ze ook proberen te strippen op de uitgerekende datum.

Verlies sinds gisteren middag heleboel doorzichtig slijm, zou dit de slijmprop of iets dergelijks zijn? ? geen krampen helaas nog 

Terug
Bovenaan