39 +

Ook hier continu appjes en belletjes van mensen heel lief bedoeld maar ze horen het vanzelf wel.
Waar ik me het meest aan erger zijn mensen die nu ineens weer contact met me opzoeken ( zn 3 week voor de uitgerekende datum) en dan opeens alles willen weten ( ja aapjes kijken en het gaat ze alleen om de baby ik pas daar voor)
Vandaag alles even uitgekookt steentjes flesjes enzo dat dat maar vast klaar ligt.
Hier worden de krampen met de dag meer en wat heviger dus ben echt benieuwd heb een vermoede dat ze gewoon blijft zitten tot ze wat kunnen doen (strippen) 

@Vledermausje: Ah die slijmerige afscheiding herken ik! Vanochtend een beste klodder in de toiletpot. Ik had ergens een klein beetje hoop dat het de prop was maar helaas, hier ook gewoon niet. 
@Naniene: Ah dankjewel en nog van harte gefeliciteerd! Ik zou er met 41+1 ook erg veel vrede mee hebben om ingeleid te worden denk ik. Maar vraag me af of ze dat ook doen als ik mezelf nog goed voel en de baby het ook nog goed heeft..ga ik de volgende controle wel even vragen.
En die wachtende omgeving, ik snap echt dat iedereen het super goed bedoeld maar het blijft gewoon frustrerend. En inderdaad, van die mensen die je eigenlijk nooit spreekt en dan ineens gaan appen. Of mensen die dolgraag willen weten hoe ik mijn dagen vul. "Goh je zult je wel vervelen de hele dag, wat doe je zoal?" Nou..helemaal NIKS en daar heb ik het superdruk mee.
Ik heb helaas nog 0 krampen. Had ik ze maar, dan had ik tenminste nog het idee dat er iets gaande zou zijn. Maar gisteren nog 7,5 km gewandeld en daarnet nog 16,5 km gefietst door de duinen. Heeft nog niet eens een harde buik opgeleverd. 

@gebruiker: Qua wachtende omgeving kan ik het ook beter hebben van degene die dichtbij staan. M'n ouders worden voor t eerst opa en oma, net zoals mijn schoonouders, dus zeer begrijpelijk dat zij hartstikke nieuwsgierig zijn.
Welke mensen ik niet snap zijn oud collega's die ik al een half jaar niet gesproken heb, die ineens weer gaan bellen/appen. Typisch aapjes kijken inderdaad. 
Ook nooit gedacht zo druk te kunnen zijn met niks doen. En ik vind het heerlijk! ? sommige vullen graag voor je in dat je je wel moet vervelen, maar vervolgens als je je een dag verveelt dan geven ze niet thuis. 
Snap dat het frustrerend is om niks te voelen nog. Aan de ene kant lijkt het mij heerlijk om nog zoveel te kunnen wandelen, aan de andere kant is het fijn te weten dat er "iets" gebeurt. Maar zoals ik lees komt het bij sommige ook uit het niets opzetten, er is genoeg hoop ? 

Terug
Bovenaan