39 +

Hai! 
Vandaag 38+4, het gaat hier nog aardig met het wachten. Al kan het bij mij zeker nog wel even duren. De dames die al wat verder zijn nog hoede tips? voor het geval het wachten wel een last word haha. Dat gaat vast nog gebeuren! 
Verder is het ook vrij rustig bij mij, zo af en toe wel wat kleine signaaltjes dat de kleine wat meer aan het indalen is maar ik verwacht dat hij/zij het nog wel even goed heeft.
Spannend BeccaW ben je er al achter of het de slijmprop was?  

Hoihoi! 
Ik houd me vooral bezig met series, kleine huishoudelijke taken en ik denk dat hoe verder je straks bent je ook zult merken dat je vooral heel graag wilt rusten/slapen! En moet je dus ook vooral doen! Super lekker nog even toch! ? succes! 
ik ben er redelijk zeker van, verloor gisteren weer een deel en blijf nu slijm verliezen, ook verlies ik nu waterig vocht dus ben goed in de gaten aan het houden wat het nou precies allemaal is (lastig hoor, afscheiding, slijmprop vliezen?) maar nog steeds geen erge krampen of een steekje af en toe na! ? dus word er niet wijzer van! Maar als het dit weekend zo blijft zal ik wel even bellen

Waterig vocht klinkt als vruchtwater. Even de verloskundige bellen! Als het inderdaad vruchtwater is, mag je niet meer in bad en geen seks icm infectiegevaar. Meestal komt de bevalling binnen 24 uur op gang, en anders kom je onder controle van het ziekenhuis te staan. Dus niet nog een paar dagen afwachten ;)
Zelf 3 dagen rondgelopen met gebroken vliezen en geen enkele wee, dus alles kan!

Lotgenoten! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Nu 39+3 en er ook wel een beetje klaar mee. Ik vermaak mezelf nog best trouwens, Maar ik ben gewoon zo benieuwd naar de baby. Ik voel mezelf nog super fit (sterker nog: ik lijk mezelf met de dag fitter te voelen) en ga nog gerust hele middagen shoppen, wandelen, fietsen etc. Heb verder geen enkel voorteken, geen harde buiken, geen slijmprop en de baby is echt super druk. Ben dus bang dat ze het nog goed heeft en in mijn buik blijft wonen.
Overigens: wat ik zelf erger vind dan het wachten op de baby, is de wachtende omgeving. Hebben jullie hier ook last van? Elke dag weer tig appjes/belletjes of de baby er al is. Of random mensen die ineens appen: "he, hoe gaat het met je? En met de baby?" Of al die mensen die me nu nog even willen zien met mijn olifantenlijf. Ben net een wandelende kermisattractie en waar ik zelf juist behoefte aan heb is helemaal niemand om me heen.

Frustrerend dit, verloskundige toch langs geweest, bloeddruk wel wat hoger maar kwam natuurlijk op dat moment geen vruchtwater of vocht uit en niets op kunnen vangen, dus de nacht afwachten en morgen weer bellen ?

Hai, 
Ik ben 39 wkn en 2 dgn zwanger. En hier hetzelfde. Wachten? en daar hou ik niet zo van. Mijn kleine ukkepuk is erg rustig. Al bijna een week. Afgelopen week voor een ctg geweest en alles was goed. Geen idee wat ik er van moet vinden. 
Ik heb best wel wat kramp maar doorzetten doet het niet. Verlies wel wat vocht. Maar geen idee wat het is. Zucht... Ik denk dat het wachten nog wat langer duurt. ?
Heel veel succes. ?

@gebruiker: die wachtende omgeving helpt inderdaad totaal niet mee. Elke dag appjes of het goed gaat zijn vast heel goed bedoeld, maar ik ben er wel klaar mee. Ook als je iemand belt gelijk de vraag of hij er al is...
@BeccaW: wat frustrerend! Ik hoop dat je ondertussen al iets meer duidelijkheid hebt? 
Zelf ondertussen de hele week al last van zeurende kramp, vooral in de nacht. Gynaecoloog gaf gister aan dat dit hoogstwaarschijnlijk het verweken van de bmm is. Ook wat slijmerige afscheiding aan t verliezen maar niet duidelijk een prop. Kunnen helaas niks anders dan afwachten op moment.... 

Haha die wachtende omgeving is irritant hè. Succes voor jullie! Hopelijk duurt t niet te lang. Ik ben onlangs ingeleid met 41+1 maar ik vond t prima. 

Terug
Bovenaan