3de kindje deel 4

Hoi Chris,

Wat een super idee om het zo te doen zeg!
Ik had die koppies wel eens willen zien. Geweldig!
En dan het aan iedereen vertellen, dat herken ik wel hoor. Dat hebben mijn kids nog steeds ;-)
Grappig dat ook jouw dochter een zusje wenst en jouw zoon een broertje.
Laten ze naar aanleiding van de vlokkentest ook weten wat het wordt? Of willen jullie het een verassing houden?
Fijn dat alles weer goed was. Zo krijg je steeds een beetje meer vertrouwen in je zwangerschap he!
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Suus

He Chris,
Wat schattig, die uitbundigheid van je kinderen.
Hebben ze ook al een voorkeur voor broertje of zusje?
Hoeveel weken ben je nu precies?
Weten jullie ouders al dat de 3e onderweg is?
Groet,
Janien

Hallo!

Lies: gefeliciteerd met je zoontje Niels!!!! Dat heb je weer achter de rug hè meis?
Is alles goed gegaan? Van de zwangerschap heb je niet echt kunnen genieten, ik hoop maar dat de bevalling wel heel soepel ging.

Hoe gaat het met jullie? Iedereen al een beetje gewend aan het nieuwe gezinslid? Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk toe.

Chris: jij gefeliciteerd met je goede echo! Genieten zeg, zeker als je je kinderen zo uitbundig ziet!
Mijn kinderen vertelden ook aan iedereen dat mama een baby in de buik heeft!!! Soms best genant! Hahaha
Mijn zoon wilde idd ook een broertje en mijn dochter wilde een zusje!
Nu willen ze allebei een broertje!!!! Mijn dochter zegt nu: mama, ik vind mijn broertje zooo lief en grappig, ik wil nog wel zo een broertje!!!!! Ooooh, lief! Alleen krijgt ze een zusje.....ai!

Vorige week een uur lang lekker kunnen genieten van onze uk! Ze lag toen nog in stuit. Afgelopen woensdag afspraak gehad bij de gyn.....blijkt ze toch gedraaid te zijn! Jippie!!!
Ze ligt nu braaf met het koppie beneden en was zelfs al een stukje ingedaald!!!!

Vandaag mijn laatste werkdag gehad!!! Heerlijk, maar ook een vreemd idee. Na mijn zwangerschapsverlof pak ik ouderschapsverlof op. Dit betekent dat ik pas in september weer hoef te werken!!!!!!! Pffffff, wat een tijd. Heerlijk vooruitzicht, maar tegelijkertijd ook een beetje eng.

Sorry dat ik de laatste tijd niet op iedereen heb gereageerd....we hebben nu eindelijk weer internet....ik zal beloven nu wat vaker bij te lezen...én te reageren.

Groetjes Estelle

Chris: wat heerlijk dat de echo goed was. En wat leuk om de kids zo te verrassen met die echo. Lijkt me gewelidig om die koppies te zien.

Estelle, geniet van je verlof. Wat klintk september ver weg, zeg. WEl lekker. Ik ga 3 december met verlof en neem na het gewone verlof 1 maand extra onebtaald verlof op. Net iets meer, maar dan heb ik waarschijnlijk ook wel weer zin om te werken. DEnk ik. Maar ja, dat weet je natuurlijk nooit.

Bj mij begint het ook wat zwaarder te worden, hoewel het nog steeds goed gaat. Ik krijg weer zo;n pijnlijk vol gevoel in mijn kuiten. Dat had ik bij de tweede ook. Heel vervelend en niks helpt. Gelukkig heb ik toen geen spataderen gekregen, war ik wel een beetje bang voor was. Hopelijk gebeurt dat nu ook niet.

PS: is verhuizen naar de eerste pagina weer een optie? Ik kan ons haast niet meer vinden.

Terug
Bovenaan