3de kindje deel 4

Oh wat spannend, de 2e forumbaby is nu waarschijnlijk al geboren. Ben zo benieuwd. Tis inderdaad net of we een vriendinnengroep zijn, we weten echt alles van elkaar.

Lekker Estelle, je laatste werkweek. Heerlijk genieten en uitrusten en alles lekker op je gemakje doen. Ik hoop wel voor je dat je kindje straks wel snel doorslaapt, als ik zo naar de verhalen van je andere 2kindjes kijk, ben blij dat ik dat nooit heb gehad. Ze sliepen allebei ( de 1e na 4 weken) na 4 maanden door. Zalig, want mijn slaap is heilig.

Hier morgen weer de big day maar ik heb weer zo'n gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd.

Jullie horen het wel weer.

Lies: laat je snel wat horen?

Liefs Debby

Hoi Lies,

Hopelijk heb je je kleine lekker in je armen inmiddels!
Zou wel erg fijn zijn!
Ben erg benieuwd hoe het je allemaal vergaan is!

Mijn schoonzusje is afgelopen zondag bevallen, de 18de. De kans zit er in dat jullie misschien wel op dezelfde datum zijn bevallen. Dat zou wel heel toevallig zijn.

Mijn bloeddruk blijft aan de hoge kant, maar mijn bloeduitslagen zijn gelukkig nog goed! Donderdag gewoon al laten prikken en gisteren gebeld voor de uitslag. Nu durf ik nog wel 2 weekjes te wachtem. Houd ondertussen mijn bloeddruk zelf bij en als ik het echt niet meer vertrouw, trek ik aan de bel.
Die omeprazol zal ik idd eens aan mijn huisarts vragen! Want het wordt met de dag erger.

Nou meid, geniet maar lekker van je kleintje (want ik ga er van uit dat de kleine er al is) en laat het ons maar weten als je er aan toe bent!

Liefs Suus

Debby,

En en en ? Jij ging er van uit dat je ongesteld ging worden, maar ik heb heel hard voor jullie geduimd!
Ben erg benieuwd of je een testje kan/mag gaan doen!?!

Liefs Suus

Suus, bedankt voor het duimen maar het heeft helaas niet geholpen. Gisteravond had ik al licht bloedverlies en nu ben ik gewoon ongi. Weer balen maar ook verwacht. Op naar de volgende ronde. Wil iemand het lijstje weer aanpassen. Weet zelf amper meer in welke ronde ik zit. 4e of 5e na 2e miskraam? Kheb wel met mijn mannetje besloten dat we als we van het jaar niet zwanger raken spontaan dat we dan in januari voor de IVF gaan. Hopelijk is het niet nodig maar ik vind anders dat ik te oud ga worden.
Wat leuk dat je schoonzusje op de 18e is bevallen. Mijn oudste is ook 18 oktober jarig. Alweer 15 jaar, wat gaat dat hard maar ook ontzettend leuk.

LIES: is er al goed nieuws????

Gr.Debby

Bevallen:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- meisje

Zwanger:
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei
Jolanda- ...jr - .... -

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Hier is weer iets van een lijstje.
Willen jullie je eigen gegevens aanpassen.

Debby,
Ik hoop voor jullie dat er een spontane zwangerschap komt.
Waren jou vorige zwangerschappen allemaal spontaan of hebben jullie toen ook IVF gehad?
Groet,
Janien

Debby,

He, wat jammer! Gelukkig was je er op voorbereid, maar je hoort juist vaak, dat als je het niet verwacht het juist zover is. En ik had dat zo voor jullie gehoopt.
Ik duim gewoon lekker verder voor jullie!
Hopen dat het IVF traject niet meer nodig zal zijn.
Maar kan me goed voorstellen dat je nu een limiet hebt gesteld hoor! Kansen zijn misschien toch groter met IVF.

Groetjes Suus

Nog geen bericht van Lies,

Hopelijk ligt die gewoon lekker in haar kraambed van haar kindje te genieten!

Terug
Bovenaan