3x scheepsrecht?

Hoi Carina

Wat een zware tijd voor jullie!
Maar denk goed aan jezelf he! Ik snap helemaal hoe dat gaat met die rapporten (ben zelf juf van groep 3, heb de gesprekken afgelopen ma en di gehad), en dat je er wilt zijn voor ouders en kinderen.
Maar toch; jij bent nu het belangrijkste!
Heb ook wel eens een collega gehad die echt ziek was met de rapporten (en kan me voorstellen dat je je  door deze situatie echt letterlijk ziek voelt!) en toen is er een brief naar de ouders gegaan en hebben ze het gewoon verzet.
Weet je directeur hiervan?
En verder moet je doen waar jij je het prettigste bij voelt meid! Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd (ook met de onderzoeken enzo).

Groetjes, Mickje

@ mickje

ik weet dat de gesprekken best verzet kunnen worden... maar ik wil niet dar de miskraam mijn leven zo gaat beinvloeden dat ik mijn wekr niet emer kan doen.
ik voel me KUT, maar als ik thuis zit, wordt dat echt niet minder!

als het te zwaar is maandag, kan ik altijd nog overleggen wat ik de rest van de week doe. maar voor nu wil ik het toch proberen morgen.

ik ben vanmiddag al naar school geweest om ervoor te zorgen dat alles klaar ligt. ik heb namelijk groep 3,4,5 en als er onverhoopt toch iets niet goed gaat dat ik er niet kan zijn, dan ligt daar in ieder geval een ingevuld rooster en de spullen voor morgen erbij.

bedankt voor je lieve woorden, ik hoop ook dat de gyn iets voor me kan doen.
carina

Hey Meid,

Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan

groetjes van

Nina

ehm nina.. het is weer een miskraam geworden...
misschien de volgende keer de reacties ook even lezen?

Nou Carina!!! Dit kan wel even een pijnlijke reactie voor jou zijn!!
Pfff.... even verder kijken dan je neus lang is, Nina

Hoe is het verder met je, Carina?
Heb je het allemaal een beetje een plekje kunnen geven? Ik las in een ander topic dat allebei je schoonzussen zwanger zijn... meid, dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker denk ik? Heel veel sterkte!!!
Ben je al bij de gyn geweest? (heb je ergens een keer gezegd, maar weet even niet meer precies wanneer dat dan was.)
En ik las ook ergens iets over veldhoven... kom je daar vandaan? Of woon je in de buurt? Ik wel

Ohja, en zijn je rapportgesprekken nog goed gegaan? Kon je je hoofd er een beetje bijhouden? Of heeft het juist je zinnen even verzet (kan ook fijn zijn he).
Welke groep heb je, als ik vragen mag? Ik heb groep 3, en bij mij is het altijd zo dat als ik me ergens zorgen over maak dat ik dat overdag met de kinderen kwijt ben, want dan heb ik helemaal geen tijd om me zorgen te maken, hahahaha!

Meid, ik wens je nogmaals veel sterkte en succes!

groetjes, Mickje

http://lilypie.com"> src="http://tt.lilypie.com/CP0ap2.png" alt="Lilypie 21-37 dagen cyclus Ticker" border="0" />

Hallo, jeetje wat naar allemaal zeg. Dat jullie dit al 3x mee moeten maken. Het is je zo gegunt en klonk eerst zo positief. Heel veel sterkte de komende tijd en heel veel succes met het onderzoek. Hopelijk geeft die jullie een beetje meer duidelijkheid.

Liefs Nathalie

@ nathalie
bedankt voor je lieve reactie.. ik hoop ook dat we snel meer weten. al ben ik wel bang voor slecht nieuws...

@ mickje
ik heb in veldhoven gewoond, maar we wonen sinds kort in zeeland.. bij middelburg in de buurt.
ik heb groep 3,4,5. op een klein dorpsschooltje. erg leuk. tot de zomervakantie heb ik een benoeming.. daarna zie ik wel weer.
de kinderen zrogen er zeker voor dat je geen tijd hebt om te piekeren.. heerlijk!

lichamelijk gaat het welv goed. ik merk dat mijn eitje weer in aankomst is. maar of ik ervoor durf te gaan deze maand...
geestelijk is het erg zwaar op het moment. ik sleep mijn verdriet met me mee... vooral nu beide schoonzusjes zwanger zijn. pffff
wat kan het leven dan hard zijn.

ze zeggen weleens dat alles met een reden gebeurt.. de eerste miskraam heeft ervoor gezorgd dat we in zeeland gaan wonen bij mijn familie, maar deze afgelopen 2x   samen met de zwangerschappen van schoonzusjes, kan ik toch echt niet plaatsen hoor...

je bent net ongi geweest.. zie ik op je banner.. straks weer lekker aan de klus!
voor mij zijn die tijden niet echt meer de leuke dagen die het eerst waren.. jammer hoor!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan