4 jaar te jong voor schoolreis hoe denken jullie???

Nou meid, ik vind jou helemaal niet zo raar denken... ik zie zelf totaal het nut niet in van schoolreisjes op deze leeftijd, alleen maar risico's. 4 jaar vind ik veel te jong voor een schoolreisje.
Ben zelf helemaal geen flauwe moeder maar wat mij betreft wachten ze met dit soort tripjes lekker tot groep 3! Dan hebben de kinderen er ook nog eens veel meer aan, tot die tijd maar lekker met papa & mama naar de speeltuin of andere dingen hoor!
 

SCHOOLREIS IS INMIDDELS AL LANG GEWEEST EN ZOONLIEF IS NIET MEEGEWEEST WAS OOK ZIEK   MAAR WOU OOK NIET DE JUF HEEFT EEN GESPREK MET HEM GEHAD! MAAR HET WAS EEN DUIDELIJKE NEE EN WAT JE OK ZEI HIJ WOU NIET!!!!!!!
WE ZIEN VOLGEND JAAR WEL WEER!

MOEDERS DIE HET MET MIJ EENS WAREN HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES FIJN DAT ER NOG WAT MOEDERS ZIJN DIE NIET DIRECT EEN OORDEEL GEVEN OVER HOE IK MIJN KIND BEINVLOED MAAR JE HEBT ER ALTYD EEN PAAR TUSSEN DIE DENKEN DAT ZE ALLES BETER WETEN!!

MET VRIENDELIJKE GROET, MAMA VAN 1 ZOON!!
 
Heeft weinig te maken met beter weten hoor.
Je vraagt hoe anderen erover denken en dan krijg je dat te horen. En als het niet strookt met jouw gedachten gang...
Ik zou dit soort dingen ook nooit hier vragen, dan kun je reacties verwachten die niet overeen komen met hoe jij denkt.
Doe gewoon lekker waar je jezelf én je zoontje je goed bij voelt.
Sil
 
Beetje flauw reactie van je, mamavan1zoon. Je vraagt om onze mening, dus die krijg je. En je hebt 2 keuzes: of je bent het er mee eens, of niet. Ieder zijn mening.

Mijn dochter heeft ook inmiddels haar 1e schoolreisje gehad, en vond het geweldig. Ze heeft het nog steeds over de grote bus, en de patat en ijsje wat ze daar kregen.
Uit haar klas zijn ook wat kindjes niet mee gegaan, was prima. Er was nog een moeder die met kind bij de bus stond, nog met de juf gepraat, maar wilde toch echt niet.

Hoop voor jou en jouw zoontje dat hij er volgend jaar wel aan toe is.

groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan