4 jan NOD, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik las her en der dat er aardig wat dames 4 jan hun NOD hebben. En gedeelde smart is halve smart toch? Dus wie wacht er mee?
Groetjes,

MamaJudy.

hoi mamajudy, mijn nod is 3 januari, heb niet zo vee klachten alleen opgeblazn gevoel, beetje me onderrug en gisteren en vandaag paar druppeltjes oud bloed, dus denk dat me ongi eerder komt,

ow das spannend dan!! Laten we hopen op een beetje geluk zo net in het nieuwe jaar!!! Voor mij 4e rondje, 1e kindje en voor jou?
Succes met wachten!! Groetjes.

ja inderdaad, maar denk zelf dat ik niet zwanger ben, voor mij is dit de 6e ronde voor onze 1e spruit...

Liefs Iris

ik verwacht niet dat het de eerste keer is gelukt maar, je weet het niet. Ik heb ook rond 4 januari mijn NOD. Normaal heb ik tussen door ook doorbraakbloedingen, dat is gewoon bij mij. Maar ik heb dat nu niet gehad.Ik vond het wel spannend nu ik zo met de pil ben gestopt en het er nu van kan komen. Wij gaan voor de eerste. Nou we duimen voor dit jaar. En we houden elkaar op hoogte. Voel je altijd van te voren aan symptomen dat je zwanger bent. Ik heb ook wel een vol gevoel . Maar met de kerst ook anders gegeten   enzo. Ik wil niette veel hoop hebben en zeker niet bij de eerste ronde. Hou jullie hoofd koel, dan doe ik dat ook lief jufanne

Hoi,
Hopelijk mag ik ook mee doen, ik heb 8 januari mijn nod, 6e ronde 1e kindje. Ik voel me net weer een beetje happy, heb net 4 dagen plat gelegen met buikgriep. Daarvoor al een tijdje steken in m'n buik en dacht, ja ik voel wat anders, helaas was dat de aankondiging van... Nu moet de boel eerst weer op gang komen en ik heb niet het gevoel dat het dit keer raak is, maar je weet maar nooit....... Iedereen een vruchtbaar 2007 toegewenst!!! Liefs Lientje

Hoi jufanne en Lientje,

Inderdaad, je weet maar nooit!!! Ik heb zelf sterk het gevoel dat het deze ronde raak is bij ons, maar weet ook dat je lijf je heel goed kan bedriegen. dus....afwachten maar en duimen natuurlijk!! Jullie ook succes met wachten en laat ff weten als er nieuws is.  We gaan voor goed nieuws!!

Kus, mamaJudy.

Terug
Bovenaan