4 jan NOD, wie nog meer?

Wat spannend als ik de berichten lees..
Je wilt er niet teveel mee bezig zijn, maar ondertussen zit het de hele dag in je hoofd.
Ik ken het..

Bij mij gaat ie ook goed, temperatuur 36,74 vanmorgen, 'k was bang dat ik geen eisprong zou hebben deze maand.
Je hoort toch van dat PCO en zo.. en aangezien ik onregelmatig ben dacht ik neehhh... maar ja als je jezelf echt doemscenario's in wilt denken, moet je gewoon gaan surfen op het net.. niet te vaak doen dus.

Hé meiden ik duim voor jullie en wie weet.
Op een vorig forum maakten we een lijst met alle namen met daarbij welke ronde, je NOD-dag, leeftijd. Is dat misschien wat? Het maakt het wat overzichtelijker waar iedereen zit en je kunt beter met elkaar meeleven...
Gewoon even kopieren, plakken en aanpassen in je eigen berichtje..

Ik maak vast het begin! Wie doet er mee..

iwanttobeamummy, 27 jaar, 7e ronde, NOD-15 januari (denk ik)

Hoi meiden,

Een beetje een late reactie vanwege alle nachtdiensten die ik had....
Ik zit ook in spanning vanwege mijn NOD op 4 januari.
Heb de afgelopen dagen erge last van mijn rug maar volgens mij is dat een nieuwe kwaal van de komende menstruatie!! Wil mezelf niet al te veel hoop geven dus wacht het rustig af (ahum)..heb verders nergens last van dus of de duivels morgen komen? Zit vandaag al op 35 dagen en de langste cyclus de afgelopen 7 maanden was 36 dus ik ga ervan uit dat het morgen toch nog komt. Of niet

De datum nadert en ik ga het nu echt weer spannend vinden, ik ben er deze maand teveel mee bezig, word gek van mezelf!!!  Geloof m'n mannetje ook... Hoe is het bij jullie allemaal dan??? Dames die morgen hun nod hebben, veel succes!!!
Liefs Lientje

ja het is nog vroeg maar de  zijn er bij mij. Het was nog maar de eerste ronde. Maar had mijn cyclus dus wel goed. Nou ja op naar de volgende maand. Ik ga vandaag naar de beauty farm heerlijk ontspannen. Wel even mijn blauwe btouwtje afknippen , staat zo raar in de sauna. Meiden die nog afwachten ik duim voor jullie. En anderen, op naar de volgende ronde

Ha meiden!

Bij mij nog geen ongi te bekennen :-D... Wel een beetje het gevoel dat het er zo aankomt. Ik heb verder namelijk nergens last van, niet van mijn borsten etc. Hoe gaat het bij jullie?
Juf Anne, jammer dat je ongi bent geworden. Ga je vol goede moed naar de volgende ronde?

Line

Hoi jufanne,
Balen dat de rd zijn gekomen! Lekker genieten dan maar vandaag. Liefs Lientje

Hallo meiden,

Bij mij ook nog geen ongi te bekennen. Erg spannend!! Heb al een week last van mijn borsten, maar nu vandaag net niet meer.....ben dus toch wel bang dat ik nog ongi ga worden. Succes met wachten allemaal en laat ff weten als er nieuws is!!

Groetjes, mamaJudy.

Ook ik word he-le-maal gek van het wachten! Vandaag is de dag dat het zou moeten komen...ben al 100.000 keer naar het toilet geweest om te kijken of het dan toch..
Maar nog steeds niks te ontdekken..het is maar goed dat ik nog geen testen in huis heb anders had ik het allang gedaan!! Succes allemaal en ik duim voor jullie !!!!!

Terug
Bovenaan