4 jan NOD, wie nog meer?

Gelukkig maar dat ik mee mag kletsen! Mijn nod is 8 januari en ik heb vandaag  gevoel onder in m'n buik of ik ongesteld moet worden...of is dat m'n buik die aan het herstellen is van m'n buikgriep....                                     Liefs Lientje

Iedereen een heel goed 2007 en dat het ons maar veel goeds gaat brengen!!!

Mijn ongesteldheidsgevoel was vandaag  nog vaag op de  achtergrond...

Liefs Lientje  

Mijn nod is ook op 4 januari. Tenminste dat denk ik, ik ga altijd uit van een cyclus van 28 dagen al heb ik die nog niet gehad sinds ik ben gestopt met de pil: 35 - 31- 27 dagen. Maar ja, ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ik heb verder helemaal geen kwaaltejs die erop wijzen dat het deze ronde raak is.
Afwachtend dus....

Iedereen sterkte met wachten en ik ben benieuwd!!

Liefs, Line

Hé allemaal!

Nog een gelukkig 2007! En natuurlijk een toast op heeeeel veel lieve babietjes dit jaar.

Ik temperatuur ook al een paar maanden i.v.m. een onregelmatige cyclus. (34,47,55)
Deze maand eisprong op dag 31. Nu temperatuur al 2 dagen wat hoger.
Hopen dat hij hoog blijft.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met een verlate eisprong?

Allemaal heel veel succes enne vooral voor diegene die deze week hun NOD hebben.

Groetjes

Brrr... ik vind het toch wel weer erg spannend worden. Ik schreef vanochtend dat ik geen kwaaltjes heb, maar ik heb nu toch het idee dat mijn borsten gespannen zijn. Maar..dat kan natuurlijk ook een ongesteldsheidskwaal zijn. Verder voel ik me erg relaxed, wat niet vaak zo is voordat ik ongesteld moet worden. Anders ben ik vaak geprikkeld en heb ik schoonmaakaanvallen, nu niet :p. Wat trouwens wel van pas zou komen aangezien al onze spullen nog opgeruimd moeten worden van ons weekendje Zeeland.

Nou ja, nog 2 dagen!!!

Ja, spannend weer hé!! Ik heb ook gespannen borsten en aardig wat witte afscheiding. Maar tot nu toe niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, dan heb ik een paar dagen van tevoren altijd  last van rugpijn. Nou, ja nog een paar dagen afwachten maar!! Jullie ook succes!! En natuurlijk nog veel geluk en vruchtbaarheid voor 2007.
Groetjes.

Ja, echt spannend! De 1e keer dat ik het zo met jullie ga beleven, klinkt raar maar jullie snappen vast wat ik bedoel.  Merk wel dat ik er bewuster mee bezig ben, door anderen die al signalen opvangen.
Ik kan haast niet wachten tot het 8 januari is, maar ik heb het gevoel dat er niks loos is. Voel me niet echt anders, maar ja, dat zegt ook niks heb ik gelezen... Ben wel erg humeurig, wat ik niet kan verklaren, spanning??? Liefs Lientje

Ik ben alweer flink zenuwachtig. Heb al twee keer de tampontest gedaan, maar niks te zien...! Ik bedacht me dat ik de vorige keer woensdagavond al iets bloedverlies had. Dat betekent dat het vanavond alweer erg spannend wordt. Heb trouwens wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden...bleh... ik wacht wel weer af.
Geduld, geduld, geduld. Jammer genoeg heb ik dat niet!!

Terug
Bovenaan