4 oktober NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Nog een dikke week wachten tot mijn NOD. Het duurt wel lang hoor als je zo graag wilt weten of het gelukt is of niet.
Ik weet eigenlijk niet of je ongeveer een week na je eisprong al kwaaltjes kunt hebben.
Ik weet ook niet of dat wat ik voel echt is, of dat ik het gewoon te graag wil voelen.
Soms heb ik een zeurend gevoel onder in mijn buik, pijntjes onder in de rug en vlagen van hoofdpijn.
Zijn er misschien nog meer meiden die rond  4 oktober hun NOD hebben?
Ik zal duimen voor ons allemaal.

Veel liefs,
JWW

Hoi Jww!

Ik verwacht mijn NOD op 2 oktober. Weet het niet zeker, omdat mijn laatste cyclussen altijd enkele dagen verschilden. Spannend he, nog een week wachten!

Vorige maand had ik, net zoals jij, ook last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ben toen helaas wel ongi geworden. Weet verder ook niet waar dat zeurende gevoel vandaan kwam.

Heel veel succes!

groetjes

hey meidem mijn nod is uitgerekend op 1 oktober, ik duim voor ons!!!
liefs irem

Hoi JWW,

Ik heb mijn nod ook rond 4 oktober (mijn cyclus is 27-28 of 29 dagen),
dus we kunnen samen ongeduldig zijn. Voor mij is dit al ronde 10 en bij
jou? Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb al zoveel dingen gevoeld
in al die rondes en het was steeds niet raak. Je lichaam kan je heel
goed voor de gek houden helaas. Maar hopelijk heb ik het mis en ben je
gewoon lekker zwanger!

Groetjes Noor

Hoi Noor,

Wij zitten pas in ronde 2.
Ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Daarom schrijf ik ook dat ik niet weet of dit er allemaal wel bij hoort. In de vorige ronde had ik alleen wat lichte buikpijn en af en toe geen eetlust. De klachtjes van deze ronde verschillen daar dus weer van.
Ik hoop ook van harte dat het deze keer wel raak is, maar ik hou er ook genoeg rekening mee dat het misschien wel niet zo is.

Hoe is het eigenlijk voor jou om al zo vaak teleurgesteld te worden? Het lijkt me echt verschrikkelijk om al 9x ongesteld te zijn geworden als je dat liever niet wilt.
Lukt het je nog wel om goede hoop te houden?

Veel succes in ieder geval.

Liefs,
JWW

Ik heb ook mijn NOD op 4 oktober!
Tenminste dat denk ik want mijn mirena is er net uit en tijdens de mirena had ik een cyclus van 30 dagen.Daar ga ik dus nu maar weer vanuit.
Ik zit dus in de eerste rondje van derde kindje.
Ik heb net als velen hier ook allerlei vage klachtjes, misselijkheid,moe en veel zweten.Maar dat hoeft niks te zeggen heb ik wel begrepen.
We gaan lekker samen in spanning zitten dus..laat het wel even weten allemaal..
Fijn om dit samen met jullie te delen!!

Groetjes van Lene

eind sept begin okt heb ik ook mijn nod. wanneer weet ik niet ben niet regelmatig. ik ga uit van mijn langste cyclus en dat is 33 dagen dus dat is nog ruim een week. zit nu op 24 dagen. ik voel ook van alles en nog wat. meer dan andere maanden en dan ben ik er nu ook meer mee bezig. heb vorige   week erg last gehad van mijn buik. zoals bij een ongi. moest vaak naar de wc. nu is het wat minder. heb het wel zo af en toe maar niet meer zo vaak. wel loop ik de wc plat.
o ja vandaag word het  ook spannend heb ook al een keer mn ongi op dag 24 gehad dus ik moet maar met spanning wachten tot ongeveer dag 33?? het zou wel gaaf zijn als het raak is dan weet ik het rond mijn verjaardag!  

liefs sibje

Hoi Sibje,

Dat zou inderdaad geweldig zijn. Leuk verjaardagskadootje dan!!!

Ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong geweest is, maar ik ben normaal gesproken wel erg regelmatig. Het zou vorige week woensdag moeten zijn geweest, maar ik heb niks gevoeld. Vorige week vrijdag voelde ik wel wat steken onder in mijn buik. Dus het zou ook vrijdag kunnen zijn geweest. Dus als ik een normale cyclus heb is mijn NOD 4 oktober. Was mijn eisprong die vrijdag dan is het 6 oktober.

Ach ja, het wachten duurt de laatste 2 weken altijd lang, dan kunnen die 2 daagjes er ook nog wel bij.

Veel liefs,
JWW

Terug
Bovenaan