4 oktober NOD

Hallo dames
Bij mij nog steeds niks had dinsdag ongi moeten worden
Ergens heb ik wel het idee dat ik zwanger ben , (heb al 2 kids dus zou moeten weten hoe het voelt)
Maar durf gewoon niet te hopen
Ik gaat morgen avond een testje doen als er dan nog niks is
Ik was vanochtend toen ik wakker werd niet helemaal lekker , maar om dan geleik te zeggen dat ik misselijk ben nee niet echt .
Spannend ik wcht het nog wel effe af
en bij jullie al wat te zien ?
gr Quinsjen

Hallo!

Hier ook nog steeds niks te bekennen.
Ik denk alleen dat ik deze cyclus niet helemaal regelmatig ben geweest. Eigenlijk zou ik woensdag 20 september mijn eisprong hebben gehad (daarom dacht ik ook dat mijn NOD gisteren was), maar nu er niks is gekomen denk ik dat de buikpijn van vrijdag 22 september mijn eisprong is geweest. Dus dan is mijn NOD morgen pas.
Dus nog eventjes wachten......
Succes met wachten (of testen) allemaal!

Liefs,
JWW

Hallo dames
Nou nog steeds niet ongi
Ik ben nog nooit langer dan een week over tijd geweest
Vandaar dat ik het nu wel een beetje vreemd gaat vinden
Ik heb 6 okt een test gedaan deze was negatief ( een predictor)
Ik wacht nog effe tot dinsdag en dan gaat ik effe naar de dokter
Ik heb verder geen zwangerschapskwaaltjes
maar dat heb ik bij mijn andere 2 zwangerschappen ook niet gehad.
Mensen   zeggen nu tegen mij mischien ben je wel zwanger en moet je over een paar dagen weer testen  
Maar ik geloof hier niet zo in  
Zijn er mensen die zeggen dat dat wel kan ??????

Gr Quinsjen  

4 oktober is alweer bijna een week geleden. ik heb inmiddels 2 testen gedaan. ene test op zondag middag. na 10 minuten dacht ik geen plus gezien dus test weggegooid. 15 minuten na dat ik de test had gedaan de test even weer gepakt ( dus in totaal 25 minuten later). ik zag toen een lichte plus. maandag ochtend weer getest met ochtend urine en dat was een dikke -. niet zwanger dus. zit inmiddels op dag 38 van mijn cyclus en nog een ongi te bekennen. mn langste cyclus was 33 dagen dus daar gaan we nu ruim boven zitten. de hoop om zwanger te zijn heb ik opgegeven. ik baal nu heel erg dat mijn ongi er nog steeds niet is. ik snap er niks meer van  ik was al onregelmatig maar dit slaat alles.

liefs sibje

vanmorgen als nog ongesteld geworden. een beetje laat maar goed. nu kunnen we in ieder geval weer verder. ik wil nu ook proberen om er meer afstand van te nemen dus zal ik hier niet meer zo vaak komen.
iedereen heel veel succes.

liefs sibje

Terug
Bovenaan