4 weken, écho, niets te zien?

<p>Dag iedereen. </p><p>Vrijdag had ik 1x wat roze verlies en belde direct naar de gynaecoloog. Daarna rustig bloedvrij weekend. </p><p>Volgens cb digitale sinds gisteren 2-3 weken.</p><p>Vandaag afspraak bij gynaecoloog en er was niets niets te zien. </p><p>Nu hcg laten prikken. Maar ik ben zooooo op bang pfff. </p><p>Nog iemand ervaring?</p><p>Door de angst ook niet gevraagd of ze al verdikt slijmvlies of dergelijke zag </p>

Daarom worden over t algemeen niet zo vroeg al echos gemaakt.. Gewoon uitgaan van t beste. Meer kan je eigenlijk niet doen.

Vanaf een week of 7 doen ze altijd 'pas' de eerste echo. Omdat er volgens mij weinig te zien is daarvoor. Misschien alleen een soort rondje in je baarmoeder waar iets in zit. Had je dat ook niet ?

Vanaf een week of 7 doen ze altijd 'pas' de eerste echo. Omdat er volgens mij weinig te zien is daarvoor. Misschien alleen een soort rondje in je baarmoeder waar iets in zit. Had je dat ook niet ?

Dat klopt dat kreeg ik ook te horen. En liever doen ze het pas bij 10 weken om teleurstelling te voorkomen. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen maar ik kan niet wachten op onze eerste echo. 

Hey, ze zei eigenlijk niets over rondjes of dergelijke... Door de angst vergeten vragen of ze wel wat zag van verdikt slijmvlies en zo. In elk geval geen bloed te zien dacht ik, dat is ook goed 

Ik zou vooral niet stressen. Dat is nooit goed. Wacht het af. Vertrouw op je lichaam. Doe nog een keer een test om te kijken of hij oploopt en knalt. Dan kan het alleen maar goed zijn :)
Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. Heb de maand voordat ik weer zwanger raakte een miskraam gehad. En ik ging toen bloeden na een aantal dagen en de test was toen negatief. 

Terug
Bovenaan