4 weken, écho, niets te zien?

Hey, meer nieuws  
Hcg waarde 472 dus 4 weken. Maar op de echo zagen ze echt niets niets niets  Woensdag bloed prikken en donderdag naar gynaecoloog om toch buitenbaarmoederlijk uit te kunnen sluiten. Stress dus 

Met 4 weken kun je ook echt nog niks zien. Je wordt er alleen maar onzeker van, zo vroeg een echo. Je kunt beter vertrouwen in je eigen lichaam en hopen dat het allemaal goed is. De eerste weken zijn voor elke vrouw spannend en afwachten! 
En zelfs als de echo met 8-12 weken goed is, zegt dat nog steeds niet alles...
Geduld! Niet teveel over tobben en rustig afwachten 

Ja dat besef ik nu wel  Vind het een beetje ambetant dat ze de echo deden en er nu al zo een gewicht aan hangen. Had liever gewacht maar omdat ik er toch was dachten ze van er toch gelijk eentje te doen

Ik heb net 5 weken en 4 dagen een echo gehad. Zaten er een weekje naast. Mijn clearblue zij toen week daarvoor 1-2 weken zwanger. Klopte wel.
Week later met 6.4 een hartje gezien! Nu 19 weken zwanger  ?

Hey Kay p,
Zagen ze dan al iets op de 5,5 weken echo of ook echt niks. Bij mij is het echt net 4weken maar ja ik kreeg zoooo weinig info . Hopelijk donderdag beter 

Ze zagen een lege vruchtzak met een dooier er in. Die was ook nog klein! Dooier zorgt voor de voeding in de eerste paar weekjes. Het kan best zijn dat de dan met  4 weken nog niks zien 

Wel dat vroeg ik me net af. 
Hcg waarde was erg goed voor 4 weken en ik dacht dat het normaal was dat ze nog niets zag. Eerst zei ze ook dat ik me onder de 2000 geen zorgen moest maken. Maar toen ik dan belde naar het secretariaat en vroeg naar hcg zei ze :goed hoor 470. Ik vroeg vervolgens:dan hoef ik niet meer extra te komen he ? Secretariaat :normaal niet, ik vraag het even na. Komt ze bij me terug :de dokter wil toch woensdag bloed trekken en donderdag een echo om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten. Ik : wat zag ze dan op de echo? Sec: niet zo veel blijkbaar.... Maar ik ben zeker dat er ook geen bloed e.d zat...
Wat ben ik daar nou mee? Maakt me echt bang 

Terug
Bovenaan