4 weken, écho, niets te zien?

Jeetje wat rommelig gaat het daar. Alsof het niet spannend genoeg. Ik begrijp heel goed dat het je bang maakt. Je bent er gelukkig wel heel vroeg bij mocht er iets zijn maar liever natuurlijk dat je gezond zwanger bent. 

Hi, 
4 weken is echt wel heel erg pril. Hier nu mn 2de zwangerschap. Beide al vroeg echo's en controles ivm bloeddruk. 
Mijn ervaring is dat in week 5 + paar dagen vruchtzak te zien kan zijn. Die oogt dan nog leeg. Ze hebben naar eierstokken gekeken of ze daar bloeding zagen. 
Week 6 zit er iets in en week 7 hartje erbij. 
Die echo's in week 5 was ook vaak wel even zoeken. Kan me echt voorstellen dat week 4 gewoon vaak niets te zien is. 
Ze gaan je bloed checken om te zien hoe hcg stijgt. En kijken of ze donderdag ergens vruchtzak kunnen vinden. Maar kan maar zo zijn dat ze dan ook niets zien. 
Heel veel sterkte met afwachten. Hoop goed nieuws!
Groetjes nvn

Hcg vandaag was 980 dus mooi verdubbeld! Morgen de echo maar toch heb ik vrij veel schrik :/ hopelijk een zakje te zien in de baarmoeder 

Lelifee ik wil je heel veel succes wensen voor morgen, duim dat jullie, jullie wondertje kunnen zien.

Ik heb vorige week maandag de eerste echo gehad, was toen 5 weken en 1 dag. Ik kon ons wondertje zien, het was een mooi rondje met een "diamantje" wit puntje erin. Volgens mijn VK was het diamantje het hartje. Ik heb 18 maart "8 weken" weer een echo.

[quote quote=10176427]Lelifee ik wil je heel veel succes wensen voor morgen, duim dat jullie, jullie wondertje kunnen zien. Ik heb vorige week maandag de eerste echo gehad, was toen 5 weken en 1 dag. Ik kon ons wondertje zien, het was een mooi rondje met een “diamantje” wit puntje erin. Volgens mijn VK was het diamantje het hartje. Ik heb 18 maart “8 weken” weer een echo.[/quote]
Ouh super! Met een hcg van 980 zouden ze ook wel een vruchtzakje kunnen zien volgens verschillende sites. Echt net iets te spannend. Ik ben normaal echt een rustige vrouw maar nu heb ik zo een angstaanvallen :eek:

Hey! Wat spannend is het allemaal hè!
begrijp volkomen je zorgen! Maar je HCG is heel mooi gestegen! Heb je maar eenmalig wat bloedverlies gehad?
ik ben hier net nieuw op het forum. En ook nog pril zwanger. Waarschijnlijk ong 29 dagen echt zwanger dus +- 5-6 weken met de gratis kado weken.
ik heb sinds vorige week last van bloedverlies , in hele lichte maten alleen bij toiletgang, geen krampen. Varieert van oud bruin naar donker rood. 
Echo is nu volgende week donderdag i.p.v. 18 maart. 
Ik werk zelf in het ziekenhuis en heb dus stoute schoenen aangetrokken en HCG laten prikken ( wel even huisarts ter cô gevraagd of het echt mocht) 
afgelopen woensdag 368 en gister 48 uur later 531 = maar 45% gestegen. 
Maar ook niet gedaald wat ik eerder dacht. Maargoed mijn gedachten gaan nu alle kanten op. 
Huisarts zei ach het is gestegen toch, je bent zwanger en nu natuur zn gang laten gaan.. en verloskundige wat stuk gematigder enthousiast.. wat ik begrijp.
Mijn enige symptomen zijn rommelende buik, af en toe wat steekjes van onderen en sinds vanmorgen toch wel mijn borsten.. 

Terug
Bovenaan