4 weken zwanger maar elke dag krampjes

Hallo allemaal
'
Ik ben volgens de dokter 2 weken echt zwanger maar omdat je natuurlijk de eerste 2 weken (kado) krijgt is het eigenlijk 4 weken
Ik heb een echo gehad inwendig omdat ik een een historie van miskramen heb
Het vruchtje was 1mm groot en ze zij dat voor zover ze nu al kon zien alles er netjes uitzag.
over 2 weken moet ik weer voor een echo om te kijken of het vruchtzakje gegroeid is .
Maar ik heb nu al 3 dagen de hele dag door eigenlijk last van krampjes en af en toe steekjes in me onderbuik ik ben hier heel onzeker over aangezien ik al eerder miskramen heb gehad.
Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die hier ook last van hebben gehad en of het idd geen kwaad kan die krampjes en steekjes.

Groetjes esther
 
ik ben nu bijna 12 wekn zwanger maari k heb ooki vooral in het begin krampen en steken gehad voelde soms een beetje als ongesteld worden dat hoort er ook bij heel veel vrouwen hebben er last van
 
Ik ben nu 23 weken zwanger en heb dit in het begin ook gehad. Werd er ook erg onzeker van omdat het zo neel op ongi krampjes.
 
Hoi Ik ben nu 11 weken en heb er ook last van gehad en af en toe heb ik er nog last van. Hoort er gewoon bij Mijn vk zegt dat dit bandenpijn is. In ieder geval nog Gefeliciteerd en hoop voor je dat het deze keer goed gaat.

Liefs
 
hoi hoi
heel erg bedankt voor jullie reacties
het voeld idd alsof ik ong moet worden ofzo en het is de hele dag door
alleen af en toe is het weg meestal als ik op bed lig dan trekt het weg.
Ik hoop idd ook dat het dit kee goed gaat maar ja als het goed is ben ik 6 weken over 2 weken dus dan ben ik al weer een stukje verder

groetjes esther
 
ik ben nu 9 weken zwanger maar ook ik heb hier last van gehad leek alsof ik elk moment ongi kon gaan worden, vorige week echo gehad en alles was goed en het hartje klopte al heel goed, gewoon van het beste uitgaan en lekker gaan genieten

Gefeliciteerd

liefs
 
heel veel mensen zeggen dat ik er idd gewoon van moet genieten
maar het blijft toch rondspoken in je hoofd als je krampen heb.
mijn nicht zei nog tegen me dat ik zelfs nog een beetje kon gaan vloeien maar dat er niks aan de hand was als het bruin bloed was
Ik wacht gewoon af en probeer met alle macht niet elke keer in lichte panniek te raken als ik weer kramp heb

thanx mizzroswitha
 
Ik ben morgen 31w en heb bij beide zwangerschappen (al eindigde de eerste helaas ook in een miskraam) ook krampjes gehad. Ik vond dat de eerste zwangerschapsklachten erg op menstruatieklachten leken, bij mij dan tenminste.

Denk positief en probeer rustig af te wachten tot de volgende echo. Alles komt vast allemaal goed ^_^

Liefs
 
Terug
Bovenaan