4 weken zwanger maar elke dag krampjes

Ik ben op dit moment 4 weken zwanger en heb  al een aantal dagen last van buikkrampen net of ik ongesteld moet worden. Over 4 weken heb ik pas mijn eerste echo en ben hier best wel onzeker over. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Ik heb hier inderdaad ook erg last van. Dag of 4 geleden (start week3) begonnen de menstruatie achtige krampen. Eigenlijk de hele dag vooral als ik erg rechtop zit zoals met auto rijden. Als ik lig of douche trekt het erg. En soms is het gewoon even weg.
 
 
Jaa erg vervelend het lijkt wel of het ook steeds erger word elke keer begin ik ook helemaal te zweten ervan ik baal er ook een beetje van dat ik over 4 weken pas een echo heb wat logisch is natuurlijk want er is nu nog niet zoveel te zien alleen maakt het je wel enorm onzeker en blijft de vraag maar in je hoofd of alles wel goed is
 
En, hoe is het afgelopen. 
Hoe gaat het nu? Is de echo goed gegaan? 
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen en heb ook veel krampen. 
 
Ik heb er ook last van. Ik ben nu 4 weken en 1 dag, was er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Op de test stond toch echt zwanger. Ik snap wel dat je er bang van wordt, maar het schijnt erbij te horen en het is ook echt 1 van de symptomen. Ik wordt er zelf ook een beetje onzeker van hoor hihi
 
Hallo, 
ik denk dat ik nu 4 weekjes zwanger ben, 
Normaal 2 weken geleden bevruchting geweest met clomid en pregnyl. 
Maandag voor de eerste keer bloed laten prikken en woensdag terug en toen was mijn hcg van 65 naar 120 gegaan. Dus goed nieuws! 
Vrijdag terug bloed prikken om te kijken of het oploopt. 
Ik ben erg onzeker, ik hoop dat het goed blijft gaan. Ik heb ook wel last van krampjes en begin ook heel moe te worden. 
Echt misselijk voel ik mij niet, maar toch ook niet op en top! 
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan