4 weken zwanger maar elke dag krampjes

ja het lijkt idd heel erg veel op menstruatiepijn
het is ook de ene keer erger dan de andere keer
en ook gewoon bijna de hele dag door :(
Ik probeer rustig te blijven maar dat lukt niet altijd:(
 
ik kan me dat ook wel voorstellen als het al een keer fout is gegaan maar ik heb er ook last van gehad maar mijn vk zegt dat je baarmoeder opgerekt gaat worden je darmen komen ook een beetje in de verdrukking en die kunnen ook pijn doen . ik zou afwachten bij de volgende echo en als je echt heel onzeker word bel je vk die kan jou daarbij helpen .
altijd je angst aangeven en blijf er niet mee lopen .
en hier kun je ook altijd terecht met je angst .
liefs evelien
 
Ik kan het heel goed begrijpen hoor, het blijft toch in je hoofd hangen, 'wat als het weer mis gaat'. Ik vond het ook heel moeilijk om daar niet te veel bij stil te staan, maar onbewust doe je dat toch.

Maar de menstruatieachtigepijn hoeft niet te betekenen dat het mis gaat, als je toch heel erg onzeker bent kan je altijd je vk bellen :)

Liefs
 
Ik ben nu 5 weken zwanger en heb het ook, en lees dat het erbij hoort, probeer te genieten. Al is het idd moeilijk als je een paar miskramen hebt gehad!
Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Liefs
 
Ik heb net de gynecoloog gebeld want ik loop in het ziekenhuis
Ik moet vanmiddag om half 3 in het ziekenhuis zijn voor een echo
He zit m tochn iet lekker dat ik de hele dag door krampen heb :(
Maar ook van die drukkende krampen
soms moet ik daarna een poepie laten hahah sorry voor de tekst.
Maar soms ook niet ik wil gewoo ff wat zekerheid (rust)
 
Ik heb ook veel last van winderigheid hoor, ik vind dus niet dat je sorry hoeft te zeggen voor het hier neerzetten dat dat zo is haha :)

Ik hoop dat de echo vanmiddag goed was en dat je dan wat meer rust kan krijgen.

Liefs
 
hoi hoi

De echo zag e netjes uit het zat waar het moet zitten en was nu al 3,5mm
Donderdag was het alleen nog maar een stipje en nu zag je en soort ringetje (rondje) met een stipje erin
Dat gaat erg snel dus :)
10 nov heb ik me volgende echo ik ben wel een stukje geruster nu maar oooh wat wil iktoch graag dat die krampen weg gaan het voeld echt alsof ik elkk moment ongesteld kan worden. En dat blijft me toch een beetje zorgen maken
 
Fijn dat de echo weer goed was, ik snap dat de krampen niet fijn zijn en je extra ongerust maken, maar echt waar het hoeft echt helemaal niets te zijn. En zoals ik lees is er volgens de echo's die je hebt gehad ook nog geen reden toe om dat wel te denken :)
Probeer rustig aan te doen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan