40+ en zwanger van eerste kind

Hoi Ellen en Manon,

Ook ik ben 40+ en om precies te zijn 42 jaar en 11 weken zwanger.

Ook ik heb pas op mijn 39 ste mijn grote liefde gevonden en vorige jaar een miskraam gehad. We vinden het nu erg spannend of alles goed gaat. Volgende week krijgen we de Nipt-test uitslag!

Leuk om jullie hier te ontmoeten als 40-plussers:))

Welkom FB!

We hebben meer overeenkomsten, ik ben ook 42 jaar en net een maand 43 als de kleine wordt geboren. Ik heb ook een NIPT test gehad en gelukkig was alles goed dit keer! Vorige keer niet, toen stonden we voor de moeilijkste keuze uit ons leven.

Ik duim voor je dat bij jullie ook alles goed is!

groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Wat goed te lezen dat de uitslag van de Nipt bij jullie goed was. Bij ons OOK...we hebben het net binnengekregen. Blij en ongeloof want nu wordt het toch wel heel echt.

Toch lees je hier niet veel over 'oudere' moeders, helaas. ik merk dat ik daar wel behoefte aan heb.

Wanneer ben jij uitgerekend?

Hoi FB, fijn dat de nipt goed was, eerste horde genomen? Wij hebben bij 12 weken ook laten doen. Was ook goed en wisten toen ook al dat wij een zoon verwachten. Hebben jullie daar ook een uitslag van?

hier de allerlaatste loodjes. Nog 3 dagen tot d-day :)

Hoi Manon,

Wat leuk en goed nieuws. Wij weten het inderdaad al en krijgen ook een zoon:) Ben deze maanden erg misselijk, dus hoop dat dat wel gaat verdwijnen en ik er van kan gaan genieten.

Maar jeetje.....spannend zeg, morgen is dus de grote dag....wat ongelooflijk bijzonder. Ik duim voor je en wens je een goede bevalling en een prachtige gezonde zoon:)

Terug
Bovenaan