40 weken

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben de 25ste uitgerekend van mijn eerste kindje en ik kan niet wachten tot het zover is. Ik ben hartstikke enthousiast om voor het eerst moeder te worden maar ben de zwangerschapskwaaltjes ook gewoon hartstikke zat. De warmte maakt het ook nog zwaarder en heb zo'n hekel aan wachten. </p><p>Ben de slijmprop al verloren en heb onregelmatig krampen in mijn buik en rug maar op internet lees ik dat dat niks zegt en het nog best een week of langer kan duren. </p><p>Meer moeders die op knappen staan en het zat zijn? Ervaringen omtrent begin van eerste bevalling op een natuurlijke manier? </p>

De laatste loodjes wegen echt het zwaartst, nog even volhouden. Ik ben met 40+3 wkn bevallen. Maar heb 2 weken voor die tijd flinke voorweeen gehad, dus het kan helaas nog even op zich laten wachten. Ik ben met precies 40 weken gestript, 1 dag later de slijmprop verloren en met 40+2 is de bevalling echt begonnen, begon bij mij met gebroken vliezen. Maar ook de slijmprop wil niets zeggen, dan kan het nog even duren. Hopelijk voor jou niet lang meer. Veel succes! Dadelijk lekker genieten van je kindje.

Het begin van mijn 1e bevalling was overduidelijk, vliezen braken, nou dat heb je wel door :) was al wel met exact 37weken. Had er totaal nog niet mee gerekend, nog niets een luiers in huis gehaald, oops :)
Bij de 2e zwangerschap werd iedere keer gewaarschuwd dat ik ook hoog risico op vroeggeboorte zou hebben, nou mooi niet, met 41.5week ingeleid, meneer wilde er mooi niet uit :) strippen lukte niet, acupunctuur gehad meerdere keren, wee-opwekkende thee gedronken, etc, hielp niets :) in het ziekenhuis 2 tabletjes gekregen, oraal, 3uur later braken mijn vliezen, en 4.5uur daarna was hij er.  
Heel veel succes deze dagen en go with the flow, blijf flexibel, vaak loopt alles toch weer anders als je van te voren in gedachten had. 

Hoi! Ik voel met je mee! Ben bijna 37 weken en begin het ook goed zat te worden.. nog even volhouden en dan hebben we onze wondertjes in onze armen! You go girl!

Hier inmiddels 37 weken van de tweede. Eerste kwam met 40 weken precies. Begon rond 12 uur te rommelen in de middag en savonds om 11 uur had ik haar vast.
Nog geen teken hier dat het gaat beginnen naar ben het wel al erg zat vanwege bekkenpijn. En die warmte maakt 't deze week ook niet beter.
Nog maar even volhouden zoals ieder het zegt.. Maar pffff wat ben ik d'r klaar mee ?

Nu 38.5 week zwanger en ben flink vocht aan het vasthouden.. Ja ik ben er wel klaar mee en voor?.
Vorige zwangerschap met 39 weken de slijmprop verloren en met 41.0 bevallen,  dus dat zegt helaas ook nog weinig. Even volhouden nog! 

Geen voortekenen hier. Eerste begon spontaan met 40+1 met gebroken vliezen. 2e hebben ze met 41 weken mn vliezen gebroken omdat ik al weken rondliep met 4 cm ontsluiting en continu weeen. Toen was ze er na een uur.
Bij beiden slijmprop ruim van te voren verloren en weken aan krampen en voorweeen verwerkt. 
Er is niet altijd wat over te zeggen. Succes:)

Terug
Bovenaan