40w zwanger en ruzie met VK

<p>Ik ben 40 weken zwanger en heb sinds vanmorgen ruzie met de verloskundige.</p><p>Afgelopen vrijdag had ik een discussie met haar, ze wilde dat ik per direct naar het ziekenhuis ging vanwege hoge bloeddruk maar ik kon niet direct weg vanwege mijn andere kind. Ik zei dat ik binnen een uur in het ziekenhuis zou zijn maar daar ging mevrouw niet mee akkoord en vanaf dat moment kregen mijn man en ik opmerkingen en blikken. </p><p>Zij is niet de beste verloskundige van de 3 die daar werken, zo mag ze geen echo's alleen doen, prikt ze altijd verkeerd en kan nooit het hartje zelf vinden. Ze heeft mij in het begin van de zwangerschap ook voor niks naar het ziekenhuis gestuurd.</p><p>In het ziekenhuis aangekomen bleek er weer niks aan de hand. Ik had een goede bloeddruk, zij zat er met 85 slagen zelfs naast en in het ziekenhuis zeiden ze dat de verloskundige verkeerd heeft moeten gemeten. Urine en bloed afgestaan, duurde 2 uur tot de uitslag en ook die waren goed, ook daar zat geen spoed aan.</p><p> </p><p>Vanmorgen belde mijn man de verloskundigepraktijk en kreeg haar aan de lijn en vertelde wat ze in het ziekenhuis hadden gezegd. Ook heeft hij gezegd dat we haar niet bij de bevalling willen hebben omdat zij nou eenmaal veel fouten maakt en omdat ik geen gestresste sfeer in de kamer wil. Hierop zei ze dat mijn man vrijdag de stressfactoor was en dat ze niet meer verder wilde praten en wilde ophangen.</p><p>Mijn man zei langs te komen op de praktijk om dit uit te praten zsm omdat ik 40w zwanger ben, verloskundige zei kom maar langs maar eenmaal daar deed zij de deur niet open. Hij heeft haar gebeld, hoorde de telefoon afgaan maar vanaf dat moment wordt er niet meer opgenomen of gereageerd op berichten.</p><p> </p><p>Als ik nu weeen of iets zou krijgen dan kan ik niemand van de praktijk bereiken, aangezien ze maar  1 mobiel hebben en zij die dus nu heeft.</p><p>Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen? </p>

Jeeetje dit is wel erg slecht en onprofessioneel zeg, wat een slechte verloskundige...
ik zou toch zeker pleiten dat je 1 van haar collega’s aan je bed wilt hebben, en anders misschien een andere verloskundige bellen, dit verhaal uitleggen en kijken of je toch nog kan switchen naar een nieuwe...die ken je dan welliswaar niet...maar dan staat er iigv geen mens aan je bed waarvan je denkt van pfffffff...

ik had ook niet zon klik met mijn verloskundige maar ik kreeg een ingeleide bevalling dus ze is niet gekomen, het ziekehuis gaf me een superleuke gynaecologe. 
Wat een rottige stressvolle situatie zo voor je bevalling zeg he bah..ik hoop dat het goed uitpakt voor je!!!

WoW dat is heftig. Wil je een thuis of ziekenhuis bevalling?
Anders kan je miss het ziekenhuis bellen en het daar aan een verloskundige uitleggen en vragen of zij jou willen begeleiden. Of misschien kijken of een andere praktijk nu plek heeft want na de bevalling komt de vk ook nog een paar keer
sterkte 

Goh wat vervelend.. misschien kun je een mail sturen naar de praktijk? Ik neem aan dat de andere verloskundigen die ook lezen. En anders morgen weer bellen als een andere verloskundige dienst heeft? En verder hopen dat de weeen niet vandaag beginnen ? Wel kwalijk dat ze de telefoon niet opneemt.. wat nou als er wel wat aan de hand is en ze neemt niet op.. Ik hoop dat de andere verloskundigen ook inzien dat dat eigenlijk niet kan.. ik hoop voor je dat je snel een van de andere verloskundigen kan spreken!

Wat een nare situatie. Ik zou in jouw geval dan een andere praktijk bellen en het situatie uitleggen en of zij niet voor jou standby kunnen staan. Of helemaal overnemen van die andere praktijk. Mocht je toch nu of binnekort weeën hebben zonder de 2 andere collega's tr hebben gesproken en dus met haar opgescheept zit omdat ze dienst heeft. Dan heb je ieder geval nog een keus. Dus ik zou in jouw situatie dan naar een andere praktijk gaan. Dan maar last minutr

Wat een nare situatie. Ik zou in jouw geval dan een andere praktijk bellen en het situatie uitleggen en of zij niet voor jou standby kunnen staan. Of helemaal overnemen van die andere praktijk. Mocht je toch nu of binnekort weeën hebben zonder de 2 andere collega's tr hebben gesproken en dus met haar opgescheept zit omdat ze dienst heeft. Dan heb je ieder geval nog een keus. Dus ik zou in jouw situatie dan naar een andere praktijk gaan. Dan maar last minute

Wat een nare situatie. Ik zou in jouw geval dan een andere praktijk bellen en het situatie uitleggen en of zij niet voor jou standby kunnen staan. Of helemaal overnemen van die andere praktijk. Mocht je toch nu of binnekort weeën hebben zonder de 2 andere collega's tr hebben gesproken en dus met haar opgescheept zit omdat ze dienst heeft. Dan heb je ieder geval nog een keus. Dus ik zou in jouw situatie dan naar een andere praktijk gaan. Dan maar last minute

Ik heb maar 2 verloskundigepraktijken waar ik woon en de ene zit propvol. Ik ga ook bevallen met een medische indicatie omdat ik geboren ben met een scheur in mijn middenrif maar hun zouden de bevalling doen in het ziekenhuis

Terug
Bovenaan