40w zwanger en ruzie met VK

[quote quote=10163385]Goh wat vervelend.. misschien kun je een mail sturen naar de praktijk? Ik neem aan dat de andere verloskundigen die ook lezen. En anders morgen weer bellen als een andere verloskundige dienst heeft? En verder hopen dat de weeen niet vandaag beginnen ? Wel kwalijk dat ze de telefoon niet opneemt.. wat nou als er wel wat aan de hand is en ze neemt niet op.. Ik hoop dat de andere verloskundigen ook inzien dat dat eigenlijk niet kan.. ik hoop voor je dat je snel een van de andere verloskundigen kan spreken![/quote]
Ik heb vanmorgen gebeld, gemaild en gesmst en mijn man is dus langs geweest maar ik krijg nergens een reactie op

[quote quote=10163385]Goh wat vervelend.. misschien kun je een mail sturen naar de praktijk? Ik neem aan dat de andere verloskundigen die ook lezen. En anders morgen weer bellen als een andere verloskundige dienst heeft? En verder hopen dat de weeen niet vandaag beginnen ? Wel kwalijk dat ze de telefoon niet opneemt.. wat nou als er wel wat aan de hand is en ze neemt niet op.. Ik hoop dat de andere verloskundigen ook inzien dat dat eigenlijk niet kan.. ik hoop voor je dat je snel een van de andere verloskundigen kan spreken![/quote]
Ik heb vanmorgen gebeld, gemaild en gesmst en mijn man is dus langs geweest maar ik krijg nergens een reactie op.

Er is een officieel klachtenpunt is het mis gaat bij je verloskundige.. je kan even met hun contact opnemen..
https://deverloskundige.nl/over-de-verloskundige/tekstpagina/46/klacht-over-je-verloskundige
Als de link niet werkt, even kopiëren en dan in je browser plakken..
Hoop dat jullie er snel uit komen..
Misschien kan je wel die andere praktijk bellen, de situatie uitleggen en vragen of ze je in contact kunnen brengen met je andere verloskundigen (zij hebben misschien hun nummers en kunnen hun bellen en vragen of ze contact met je opnemen, ze mogen niet zo maar nummers doorgeven maar misschien kan je zo toch met ze in contact komen)...
Succes!
Ondanks dit alles, een goede bevalling toegewenst..

Echt schandalig wat een verhaal. Dat zij dit werk mag doen zeg!! Ik zou idd een andere praktijk bellen en je verhaal uitleggen. En een klacht tegen haar indienen!! 

Fijn dat ze zoveel stress brengt.. ik had t ziekenhuis gebeld en de sutuatie uitgelegd. Aangezien je ook medisch moet bevallen.

Iedereen dankjulliewel voor de tips. Helaas kan de andere praktijk niks doen. Vanmorgen om 09uur is dit allemaal gebeurt maar ik heb nog steeds niks van ze gehoord. Ik ga morgen weer bellen en hopen dat ik een ander krijg.
Ik ben wel gestresst geraakt door dit alles en haal me nu van alles in me hoofd en wil niet eens meer iemand van de praktijk erbij hebben als ik ga bevallen omdat ze alle drie beste vriendinnen zijn en ik nu denk dat ze het voor elkaar opnemen.
Iddegeval bedankt voor alle tips en steun

Terug
Bovenaan