40w zwanger en ruzie met VK

Inderdaad, ziekenhuis bellen en vragen of klinisch verloskundige partus wilt doen ivm onvoldoende vertrouwen eigne verloskundige en onbereikbaar zijn. Tevens dikke klacht indienen!! 

Jeetje wat slecht! Zou zeker na afloop een serieuze klacht indienen dit kan ècht niet! Ze kan toch ook de telefoon niet blijven negeren..?! Stel dat je echt aan het bevallen bent! Ziekenhuis bellen inderdaad of toch proberen een andere collega te spreken zien te krijgen.. wens je een goede bevallig toe en succes!!

Inmiddels een collega van haar gesproken. Wat ik te horen heb gekregen is dat zij ook heel gestresst is geraakt door dit alles en dat wanneer ik moet bevallen en zij dienst heeft, ik alleen naar het ziekenhuis moet. Ze gaan niet wisselen van dienst.

Mijn man en ik zijn super pissig maar kunnen niks beginnen, dit is hun besluit

Inmiddels een collega van haar gesproken. Wat ik te horen heb gekregen is dat zij ook heel gestresst is geraakt door dit alles en dat wanneer ik moet bevallen en zij dienst heeft, ik alleen naar het ziekenhuis moet. Ze gaan niet wisselen van dienst.

Mijn man en ik zijn super pissig maar kunnen niks beginnen, dit is hun besluit

Andere praktijk benaderen of voorleggen aan vk in zhs. Wellicht kan huisarts iets betekenen? Wat slecht zeg. Deze stress is niet goed.  
Heel veel succes. 

Terug
Bovenaan