41 en zwanger - meer ‘oudjes’ hier?

<p>Niet gepland, maar wel héél erg gewenst: ik ben 7 weken zwanger van de 2e! </p><p>Waar ik bij de eerste zwangerschap me nergens, maar dan ook echt nergens druk om maakte, vind ik het nu doodeng. </p><p>Wat als... en zou het wel... iedereen vindt er natuurlijk wat van... mijn baas is echt niet blij straks... hoe gaat mijn dochter om met alle verandering... gaat mijn lichaam dit wel redden... afijn. Dat dus. </p><p>Ik heb bovendien een ingreep gehad na Pap3 (bevolkingsonderzoek baarmoeder), dus kans dat ik de laatste weken plat moet meen ik me te herinneren dat de gyn destijds zei.</p><p>En tegelijk: zo ontzettend zwanger! een baby! Een baby! Joepie!!!</p><p>Ik hoop vooral dat we snel bij de VK terecht kunnen, heb me vrijdag aangemeld en zou begin deze week gebeld worden. </p><p>Hoop dat hier meer ‘oud maar proud’ te vinden zodat we elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Nare reacties mag je voor je houden, die zullen we al genoeg krijgen. Vergeet niet dat we allemaal moeders zijn en veel liefde hebben te geven. </p>

Ben geen “oudje” maar wens je desondanks een hele goede zwangerschap!?? Hopelijk krijg je niet teveel nare reacties.    

Ben ook nog niet echt een oudje, maar wel ervaring  met een pap3  en een lisexisie (neem aan dat je dat bedoeld) ik heb met  ik dacht 20- 22 alleen een baarmoederhals meting gehad. om te kijken of het nog niet te kort is. 
Bij mij zag het er goed uit en hoef me verder dus geen zorgen te maken over vroegtijdige bevalling of plat te liggen de laatste weken. 
hoop dat het voor jou ook allemaal voorspoedig verloopt! geniet ervan! 

Hi, gefeliciteerd!
Vanaf wanneer hoor je bij de ouwe zwangere mutsenclub dan ;-)
Ik ben 38 en zwanger van nr 2. Wel last van hoge bloeddruk en aan medicatie. Maar dat had ik waarschijnlijk op mn 28ste ook. 
Bij jou niet helemaal zorgeloos gezien je pap 3. Waarom moet je dan plat? 
Hoe oud is je dochter nu? 
Hoop voor jou dat t allemaal gaat meevallen. 

Grtjs nvn

Bedankt voor alle felicitaties!
Ik had het inderdaad over Lisexisie, er was wat extra weggehaald, waardoor de gyn al waarschuwde dat een tweede zwangerschap wat medischer zal worden. Dat lachte ik toen weg, want we gingen toch niet voor een tweede...
Ik word ongetwijfeld extra gemeten en in een gaten gehouden, komt vast goed. 
Mijn dochter is nu 6, en net 7 als de kleine geboren wordt. Dus bij haar was ik ook niet de jongste. Ze zeurt al jaren om een broertje of zusje, dus het zal vast even wennen zijn maar ze zal ook erg blij zijn. Net als wij ;)

Hallo, 
Ikzelf ben er nu 47 en zit in week 14. Ik zal 48 zijn wanneer mijn eerste wondertje ter wereld komt. 
Ik tel de dagen af en hoop uit de grond van mijn hart dat het terug niet tot een miskraam komt.
Veel liefs en veel succes aan alle mama's to be xxx

Terug
Bovenaan