<p>Niet gepland, maar wel héél erg gewenst: ik ben 7 weken zwanger van de 2e! </p><p>Waar ik bij de eerste zwangerschap me nergens, maar dan ook echt nergens druk om maakte, vind ik het nu doodeng. </p><p>Wat als... en zou het wel... iedereen vindt er natuurlijk wat van... mijn baas is echt niet blij straks... hoe gaat mijn dochter om met alle verandering... gaat mijn lichaam dit wel redden... afijn. Dat dus. </p><p>Ik heb bovendien een ingreep gehad na Pap3 (bevolkingsonderzoek baarmoeder), dus kans dat ik de laatste weken plat moet meen ik me te herinneren dat de gyn destijds zei.</p><p>En tegelijk: zo ontzettend zwanger! een baby! Een baby! Joepie!!!</p><p>Ik hoop vooral dat we snel bij de VK terecht kunnen, heb me vrijdag aangemeld en zou begin deze week gebeld worden. </p><p>Hoop dat hier meer ‘oud maar proud’ te vinden zodat we elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Nare reacties mag je voor je houden, die zullen we al genoeg krijgen. Vergeet niet dat we allemaal moeders zijn en veel liefde hebben te geven. </p>