41 en zwanger - meer ‘oudjes’ hier?

Hier ook een ‘oudje’  40 en 26 weken zwanger van ons tweede wondertje . 
Toen ik 4 weken zwanger was kwamen ze er achter dat ik pap3a had ...met 11 weken zwangerschap zouden ze het weg halen en wat denk je de poliepen waren weg ?
nu alleen last van mijn bekken maar verder gaat alles met de kleine man goed ! Tuurlijk kan jouw lichaam dit ook aan ! 
Van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten van het wondertje 

Hier 40 en net trotse mama van een gezonde boy ?. We gaan niet aan de anticonceptie en hopen dat nog een wonder ons gegund is! 

Van harte gefeliciteerd en succes met je zwangerschap! Enn.... Leeftijd is maar een getal zeg ik altijd maar , oké mischien gaat het iets moeizamer maar net zo goed als bij iemand van 20 kunnen complicaties zijn..
Vooral genieten ! ;) 

Gefeliciteerd!! 
Ik ben ook een "oudje" en probeer zwanger te raken van mijn 4e, hoop heel erg dat het me nog gegeven is!

gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal....
Ook ik ben de jongste niet meer nu 41 en 19 weken zwanger van nummer 4. Ik merk wel dat het allemaal wat zwaarder is, maar tot nu toe nog best te doen. Ook ik was bang voor nare reacties , nr 4 en toch ook al 41, maar mij valt het tot nu toe echt heel erg mee de meeste vinden het gewoon heel weg leuk. Mijn jongens zijn nu 18, 6 en 4

@oud but proud. Ook wel leuk. Je dochter van 7 gaat t veel bewuster mee maken en kan je ook een beetje helpen. Je kunt haar al goed dingen uitleggen. Mijn dochter is 3 jaar en 4 maanden. Ze kijkt mee in een app die de groei te zien. Echo foto's en de baby is nu zo groot als een sinaasappel en eindigt bij gugantische watermeloen (slik, wel erg beeldend) . Komt idd vast wel goed. Ze houden je goed in de gaten. 
@ pimpampoentje. Je bent nu 14 weken toch? Dan zou nu de kans op miskraam echt lager zijn. Wanneer heb je laatste echo gehad? 
Grtjs nvn

“Pas” 36 maar wel ervaring met een lis. Pap 3b en cin 3. Volgens mijn gynaecoloog heeft een lis allang geen effect meer op het uitdragen van het kindje (wel consisatie of verregaandere ingrepen). Maar goed, dat was 2 jaar geleden en weet niet wanneer die van jou is geweest. Misschien haalden ze toen meer weg?

Terug
Bovenaan