41 en zwanger - meer ‘oudjes’ hier?

Hier ook een 'oudje' ? Ben 42 en in gerechten van de 3e. Heb een dochter van 10 en een zoon van 6. Die zijn beide 11 en 7 als de baby komt. Ikzelf ben dan 43. Heb nog geen gekke reacties gehad, wel wat bezorgde, maar dat vat ik maar lief op. ?

Echt apart, 41 en dan nare berichten ontvangen? Mensen moeten zich maar lekker met zichzelf bemoeien. 
Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap! 
Liefs Zoë

Gefeliciteerd allemaal!

Hier ook een "oudje", 41 en 29 weken zwanger van mn eerste kindje. Dus geen vergelijkingsmateriaal. Helaas moeten wachten vanwege ziekte en daarna duurde het nog 2 jaar vanwege miskramen maar oh wat geniet ik er van! Ik heb ook geen rare reacties gehad, eigenlijk alleen maar positief dat het dan toch nog gelukt is! 
En oud? Voel mezelf niet zo oud, jullie toch ook niet? :)
Geniet van de zwangerschap! 
Liefs susanne

Iedereen gefeliciteerd! Fijn dat er ook nog oudere vrouwen zwanger zijn i.p.v. 20-jarigen ;-). Zelf 39 en 22 weken zwanger van de 2e. Wij hebben al een zoontje van 1 1/2 jaar. Ik vind deze zwangerschap wel iets zwaarder dan de vorige, maar ik weet niet hoe ik me gevoeld zou hebben als ik 23 zou zijn geweest.
Goede zwangerschappen gewenst! 

Wat een leuke topic! Ik kreeg mijn tweede kindje net voor ik 41 werd. Nu geniet ik zo enorm van de kleine, dat ik erg hoop op nog zo'n schatje. Maar eerst even rust voor mijn lijf en borstvoeding e.d.

Hallo,
Als eerst gefeliciteerd!
Ik ben 42 en had gisteren een positief test.
Ik denk dat ik ongeveer 6 à 7 weken ben.
We zijn er heel blij mee al hadden we het niet meer verwacht en daar ook vrede mee gehad.
Nu rustig afwachten hoe het verloopt, durf nog niet op de zaken vooruit te lopen,  door meerdere miskramen en toch ook mijn leeftijd lukt het onbevangen zwanger zijn niet echt.
Maar ik sta er verder gelukkig wel vrij nuchter in, vooralsnog ?.....
Leuk om de reacties te lezen, ben dus niet de enige!

Terug
Bovenaan