4e of 5e zwangerschap?

Hoi poeh Zie net dat jij ook een groot gezin hebt . Zoals je kon lezen ben ik ook bezig voor een vierde , al moet ik zeggen dat ik toch getwijfeld heb , vooral door reacties die ik nu al krijg met drie kinderen . soms lijkt het of grote gezinnen een doorn in het oog zijn van veel mensen . In elk geval zet ik nu toch door , wat ze ook zeggen , ik zou echt niets aan mijn gezin willen veranderen en ons vierde kindje zal evenveel liefde krijgen al de andere ! Ben jij ook soms dat probleem ? Zijn wij dan echt een rariteit omdat we een groot gezin hebben ? Ach wij voeden ze toch op en zij niet he . Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee ! Sorry , moest het even kwijt , had daarnet weer een vervelende opmerking tijdens het winkelen , vroeg mij of ik wel besefte hoeveel 3 kinderen kosten JA NATUURLIJK WEET IK DAT Groetjes Lins

Wat heerlijk om zo snel zwanger te worden, die stressperiode duurt dan niet zo lang. Ik hoop dat het hier ook binnen een paar maanden raak is. Ik ben inderdaad benieuwd naar de reacties als het zover is, ook ik hoor regelmatig opmerkingen en verwijten, vooral omdat ik ook een drukke baan heb.
Emma

Emma
we zullen er ons maar niets van aantrekken zeker .
Het is ons leven en onze buik die dik word haha !!
Sommige zullen een beetje jaloers zijn waarschijnlijk ?
Liefs Lins

Ha die meiden,

Wat herkenbaar! Ik zie er wel tegenop hoor om de mensen het te vertellen. Vooral mijn schoonmoeder; die zei bij de derde "als er maar geen vierde komt", hoe bot kan je zijn ..., toch. En verder denk ik dat mensen in mijn omgeving ook raar zullen reageren "hebben jullie wel genoeg ruimte?", of "weet je wel waar je aan begint", "denk je wel na over de toekomst?". Nou ja, het zal wel, wij zijn er heel gelukkig mee!
Wilhelmin bij hoeveel weken heb je een miskraam gehad?

Groetjes.

Hoi allemaal,
Ja, herkenbaar. Ik verwacht dat als het hier gaat lukken iedereen denkt dat het een ongelukje is. NIemand vermoedt dit en niemand in onze omgeving heeft een groot gezin, wij lachen er nu al om. Als ik zwanger wordt zal ik denk ik ook nog wel een aantal weken wachten met vertellen. Eerst even samen zo ´n geheim hebben vind ik wel mooi. En jullie?
Die jaloezie is er inderdaad nu al wel (hoe doe je dat allemaal zo soepel...).
Ik ben grieprig dus ik denk niet dat het wat wordt deze maand helaas, maandag is dag 28, dus afwachten maar. Bij de anderen voelde ik ook niets en ik ben geen dag misselijk geweest, dus ach een beetje hoop heb ik stiekem  nog wel.
Groet, Emma

hoi,

erg herkenbaar allemaal.
mensen in onze omgeving weten niet dat wij ook voor een volgende gaan.
mede omdat wij zoveel moeite hebben gehad om de 3 tekrijgen die we hebben.
en omdat ik super ziek ben en bij de 2 jongsten opname's in het ziekenhuis heb gehad.

zelfs mijn moeder meent te weten dat ons gezin zo compleet is.

hier zijn meerder grotere gezinnen in het dorp ( e.o.) dus men kijkt niet raar op van meerder kinderen.

sajo

hoi Emma70
Wat spannend! Ik heb ook maandag dag 28, en ben ook wat grieperig en geen verschijnselen, maar wie weet... Ik duim ook vast voor jou!!

Terug
Bovenaan