[quote quote=10184809]Hoi,
Ik heb hetzelfde. 10 feb. Laatste menstruatie gehad. 22 mrt pos. Test. Maar ik kan niet eerder dag 8 mrt zwanger zijn geworden. Maar mag al wel 9 april voor eerste echo omdat ze ook rekenen vanaf laatste menstruatie. Volgens hun ben ik dan ruim 8 maar ik weet zelf zeker dat ik dan ruim 6 w ben. Maar als ik naar de ervaringen van andere kijk is er met dit termijn echt al wat te zien. Natuurlijk is het geen garantie voor een goede zwangerschap maar die heb je zelfs na de termijn echo nog niet! Ik denk zelf hoe eerder hoe fijner dan weet ik idergeval dat het op de goede plek zit en echt is! En inwendige echo klinkt heel naar maar ik zelf vond het persoonlijk altijd meevallen (heb al 2 kids) ik mocht bij mn vorige zwangerschap zelfs kiezen en toen wou ik inwendig want dan zie je veel meer dan uitwendig. Spannend hoor hopelijk hb je een goede echo 5 april!
[/quote]
Oh wat toevallig! Gefeliciteerd! Ja ik ben heel benieuwd dus morgen. Weet alleen nog niet zo goed wat ik aan moet trekken qua kleding voor zo'n echo ?. Las al wel een lang tshirt ofzo. We gaan het zien, spannend!