5 dagen overtij, geen positieve test??!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik moet even mijn verhaal kwijt. ik ben nu anderhalf jaar gestopt met de pil. sinds een jaartje zijn we aan het proberen om zwanger te raken. onderzoeken bij de gyn waren allemaal goed. ik heb altijd een regelmatige cyclus 24/26 dagen. deze maand heb ik op de helft van mijn cyclus ( 27 febr) een licht rose  bloeding gehad. ik had deze maand niet berekent wanneer mijn vruchtbare dagen waren en toen ik op de site van predictor mijn bio klok berekende kwam ik erachter dat dat mijn innestelling was. nu had ik zaterdag/zondag mijn nod en ben nu nog steeds niet ongi. heb al wel 2 testen gedaan maar die zijn negatief. ik weet dat het kan zijn dat het zwangersch. hormoon nog niet voldoende aanwezig is maar ik word er zo onzeker van.
kent iemand dit om mij misschien een beetje gerust te stellen.

alvast bedankt liefs kim

Haihai,

Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar 'k vrees dat je inderdad nog ff geduld moet hebben en over een paar dagen nog eens testen.Welke test heb je gebruikt?Mijn ervaring is dat de goedkoopste eigenlijk vrij goed zijn....

Succes en hou ons op de hoogte....

XXX JIG

hoi jig

ik heb een test gedaan van huismerk drogist en van clear bleu, er zitten 3 in 1 verpakking en geven aan zwanger / niet zwanger. niet die allernieuwste die ook aangeeft hoelang je zwanger bent. ik weet dat het missc nog te vroeg is maar de onzekerheid neemt met de minuut toe.

bedankt voor je reactie liefs kim

Ja irri he, dan denk en hoop je op iets possitiefs en dan laat het op zich wachten...Hoe voel je je, heb je wel of niet t gevoel dat er iets anders is...Ik weet uit ervaring, als ik ongi moet worden dan merk ik dat , sterk of minder sterk maar toen k van mn 1e zwanger was voelde ik me té fit om ongesteld te worden...maargoed iedereen is anders..Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent...

XXX JIG

Hey hey,

Inderdaad beetje lullig om te zeggen, maar ik denk dat je toch even moet wachten!
Is natuurlijk nooit leuk...Vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent!

Voel je je inderdaad anders? Of iets? Of helemaal niet?

Ik hoop het voor je!

Groetjes!

he meiden

ja of ik me anders voel???? weet je wat het is. als je er zo lang mee bezig bent dan denk je elke maand wel iets te voelen. ik durf nergens meer vanuit te gaan. ik ben wel een beetje moe en heb normaal een week voor mijn nod zere borsten maar deze keer niet. ik heb ook niet echt het gevoel ongi te worden wel een zwaar gevoel onder in mijn buik en rug.
er zit helaas niks anders op dan geduld te hebben.

liefs kim

Hoi Kim,

vreselijk dat lange wachten. Zeker omdat je al zo'n lange tijd overtijd bent. Ik hoop voor je dat er een deze dagen een positieve test bij zit.

Hoi!

ik hoop natuurlijk met je mee...
maar ik weet dat ons lichaam ons ook flink voor de gek kan houden.
vorig jaar was ik een hele week over tijd en dacht ik te voelen dat ik zwanger was... helaas  een week na mijn NOD werd ik gewoon ongi.
Gebruik je ovulatietesten? Meestal is je ongi toch ongeveer 14 dagen na de eisprong, dan zou je kunnen uitrekenen wanneer je ongi zou moeten zijn.
Ik gebruik ze pas kort.
Met een cyclus van 28 dagen is vandaag mijn NOD.
Maar volgens de ovutest was mijn eisprong op een zaterdag, dat zou betekenen dat mijn NOD morgen is en zou ik  dan kunnen testen. Ik vond echter nog een test achter in de kast en ik kon het niet laten... je raadt het al, helaas negatief! Ik blijf net als jij ook hopen dat ik te vroeg heb getest, maar ik durf er al niet meer vanuit te gaan dat ik zwanger ben.

Succes

Groetjes janne

Terug
Bovenaan