Hallo dames!
Wat fijn om te lezen dat er nog meer met grote vraagtekens rondlopen en dat het wel vaker voorkomt dat een test niet meteen positief is, en vooral ook dat dat niet betekent dat er iets heel erg mis is met je kindje, stel dat je inderdaad toch zwanger bent. (Daar ben ik dan zelf direct bang voor)
Snap er zelf ook niks meer van. Twee weken na de eisprong ineens wat vaag roze bloed en wat rode 'draadjes' bij het afvegen. Ik dacht, ik word ongesteld maar het zet niet door. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me dat wat aan de late kant want mijn cyclus daar kun je de klok op gelijk zetten. Die vage halve net-niet-bloedinkjes heb ik nu nog steeds, soms wel wel soms niet, en ben nu 4 dagen overtijd. Ben nu 3 keer zwanger geweest (mama van 1 kindje) en normaal kan ik altijd meteen testen op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden en meteen een dikke positieve streep, maar nu al 3 dagen een negatieve test. Is het hele systeem daar binnen ermee opgehouden? Of ben ik toch zwanger? Of is mijn cyclus na al die jaren ineens spontaan onregelmatig geworden? Voel me hartstikke zwanger (moe, enorm hongerig, duizelig en stevigere borsten), herken de symptomen inmiddels wel omdat ik vaker zwanger ben geweest. M'n lichaam heeft me wat dat betreft nooit voor de gek gehouden, dus ik ga er toch wel een beetje vanuit dat het zo is, al durf ik nog niet echt blij te zijn. 'Zwanger tot het tegendeel bewezen is', vind ik wel een goeie manier om de moed erin te houden. Al word ik er ook wel zenuwachtig van... Wil het gewoon weten!!!!
Denk dat ik morgen eens een ander merk test ga proberen, wie weet levert dat wat op.
groetjes, en succes allemaal, hou jullie op de hoogte!
Anna