5 dagen overtij, geen positieve test??!!!

ik weet niet of je er wat aan hebt,

maar bij mijn 1e kindje duurde het ook even voordat mijn test een keer positief was...

Ik ben nu ook 4 dagen overtijd...en eigenlijk 4 dagen geleden had ik al stiekem een testje gedaan....

Er moesten streepjes tevoorschijn komen....Maar ze kwamen allebei niet....ook niet als ik niet zwanger zou zijn.....die kwam zo licht opzetten dat ik de test waarscheinlijk niet goed had gedaan!

Maar ik was ook zo ongeduldig, maar ik weet eigenlijk zelf wel dat het bij mij in iedergeval even duurt voordat het hcg hormoon pas goed in mijn lichaam zit...

En mischien is dat bij jou ook wel zo....Maar is mischien wel een goed idee om even de huisarts te bellen...met bloedonderzoek kunnen ze het veel sneller constateren!

Succes en ben benieuwd!

Groetjes

Hallo dames!

Wat fijn om te lezen dat er nog meer met grote vraagtekens rondlopen en dat het wel vaker voorkomt dat een test niet meteen positief is, en vooral ook  dat dat niet betekent dat er iets heel erg mis is met je kindje, stel dat je inderdaad toch zwanger bent. (Daar ben ik dan zelf direct bang voor)

Snap er zelf ook niks meer van. Twee weken  na de  eisprong ineens wat vaag roze bloed en wat rode 'draadjes' bij het afvegen. Ik dacht, ik word ongesteld maar  het zet niet door.  Voor een innestelingsbloeding lijkt het  me dat wat aan de late kant want mijn cyclus daar kun je de klok op gelijk zetten. Die vage halve net-niet-bloedinkjes heb ik nu nog steeds, soms wel wel soms niet, en ben nu  4 dagen overtijd. Ben nu 3 keer zwanger geweest (mama van  1 kindje) en normaal  kan ik altijd meteen testen op de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden en meteen een dikke positieve streep, maar nu al 3 dagen een negatieve test.    Is het hele systeem daar binnen ermee opgehouden? Of ben ik toch zwanger? Of is mijn cyclus na al die jaren  ineens spontaan onregelmatig geworden? Voel me  hartstikke zwanger (moe, enorm hongerig, duizelig en stevigere borsten), herken de symptomen inmiddels wel omdat ik vaker zwanger ben geweest. M'n lichaam heeft me  wat dat betreft nooit voor de gek gehouden,  dus ik ga er toch wel een beetje vanuit dat het zo is, al durf ik nog niet echt blij te zijn. 'Zwanger tot het tegendeel bewezen is', vind ik wel een goeie manier om de moed erin te houden.  Al word ik er ook wel zenuwachtig van... Wil het gewoon weten!!!!

Denk dat ik morgen eens een ander merk test ga proberen, wie weet levert dat wat op.

groetjes, en succes allemaal, hou jullie op de hoogte!
Anna

he meiden

vanochtend weer getets en weer negatief. ik heb vandaag bloed laten prikken. ben nu 9 dagen overtijd en dit heb ik nog nooit meegemaakt. eindelijk een keer overtijd en dan nog geen zekerheid. ik hoop morgen de uitslag te krijgen.

ik laat jullie wat weten liefs kim

Hoi Kim!

Weet je al iets meer?
Ik hoop op positief nieuws!!

Groet, Janne

hoi kim,

Nou ik snap heel goed wat je doormaakt, ik ben nu 3 dagen overtijd, heb zo'n beetje alle tekenen van een zwangerschap.
Ook zijn wij al vrij lang bezig, bijna een jaar.

testen zijn allemaal negatief, bij mijn dochtertje waren ze gelijk positief.
Vrijdag moet ik opnieuw testen.

Succes meid, ik duim voor je ( en ook voor mezelf heb er tenslotte toch 2)

Groetjes Miranda

hoi meiden

nou ik ben nog steeds niet ongi dus nu 13 dagen overtijd maar naar 2 bloedtesten ( maandag en woensdag ) ben ik niet zwanger. ik snap er niks van.
dat ik niet zwanger ben vind wel erg maar daar raak je blijkbaar aan gewend na 14 keer, maar dat ik niet ongi word vind ik veel erger. nu komt er ook geen volgende ronde.
de gyn weet niet wat het kan zijn maar vind dat ik me niet druk moet maken want het gebeurd vaker. nou bij mij niet. al 1,5 jaar een zeer regelmatige cyclus.
ik wacht nog een paar weken en dan mag ik medicijnen gaan slikken om weer een normale cyclus te krijgen.

liefs kim

Hallo.
Tjonge herkanbaar verhaal.
Ik ben inmiddels bijna 5 weken overtijd. En na een test gedaan te hebben niet zwanger.
Ik heb de huisarts gebeld en ik moest nog maar 1 maandje afwachten. Als ik dan nog niet ongesteld ben geweest moet ik maar eens langs komen.Ik ben in juni gestopt met de pil. Vanaf die tijd wel onregelmatig ongi, maar meestal nie tmeer dan 1 week overtijd.
Ik heb wel af en toe wat bruin/rood slijm/draad (sorry ranzig detail) gehad, maar het zet niet door.
Ik heb zoiets laat het nu maar komen, dan kunnen we weer verder.
Sterkte meiden met wachten.

Hallo meiden,

na 3 dagen overtijd geweest te zijn ben ik vanochtend ongesteld geworden.
Dus zometeen weer een nieuwe ronde.

Ook hebben we voor vrijdag een nieuwe afspraak voor een vruchtbaarheidsonderzoek.
Een week later hebben we de uitslag.
Waarschijnlijk zullen we een traject in moeten.Mijn vriend is verminderd vruchtbaar.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan