5 dagen overtijd maar geen positieve test

<p>Hoi!! </p><p>Ik ben ondertussen alweer 5 dagen over tijd. Ik heb een vroege test gedaan 3 dagen voor mijn NOD en op de dag van de NOD en 2 dagen erna weer. Waren allemaal negatief. Heb ook geen verschijnselen van ongesteldheid worden...het is nu 2 dagen geleden dat ik heb getest. Bewust vandaag geen test gedaan. Wil liever gewoon ongesteld worden dan weer een negatieve test!! Maar het blijft zo aan me vreten...kan het niet loslaten waardoor ik dus de hele dag aan het “voelen” ben of ik al pijn heb wat bij ongesteld worden hoort. Ik hou mezelf waarschijnlijk gewoon voor de gek! Wil graag dus dat zou het wel zijn...</p>

Herkenbaar!!!
Ik ben 3 dagen overtijd.. 1 dag voor mijn NOD een vroege test gedaan, negatief.. 2 dagen geleden een normale test gedaan, weer negatief.
Ik ga zo maar weer een vroege halen, omdat ik het ook niet los kan laten.. Gewoon ook, als ik niet zwanger ben wat is er dan aan de hand? Waarom wordt ik niet gewoon ongesteld? Ben er constant mee bezig haha.

Ik zie in je naam dat je al 2 kinderen hebt, herken je geen gevoelens van zwanger zijn zoals je dat eerder ook gedaan hebt?
Groetjes 

Hoi!
Ik heb er zelfs al 3 haha
Nee herken niks eigenlijk behalve het terug lopen van de borstvoeding maar dat kan ook omdat m'n jongste zoontje eindelijk een beetje begint te eten en dus minder nodig heeft. 

Als ik dan toch niet zwanger ben laat me dan maar gewoon ongesteld worden. Weet je waar je aan toe bent en kan je weer verder. Dit is echt frustrerend. Heb sinds gister wel af en toe buikpijn maar normaal ben ik dan haast meteen ongesteld. ??‍♀️ 

Heb jij al kindjes?

Ik ben nu ook drie dagen over tijd en heb al twee testen gedaan en beide negatief (ook een vroegtest, in de ochtend zelfs). Echt heel apart, meestal gewoon regelmatig ongesteld. 

Ik ben benieuwd of er dames zijn met dezelfde ervaring en toch een positieve test hadden na een aantal dagen wachten. 

@ mama van
oeps 3 kinderen ja, in de gauwigheid verkeerd gelezen sorry!
Ja ik snap precies wat je bedoeld. Alles wat we kunnen doen is afwachten..
Nee ik heb nog geen kindjes :)
@Gebruiker 
spannend!! hoe lang ga je nu wachten? Ik zit te denken aan het weekend weer eens proberen... ( als ik nog niet ongesteld ben geworden)

Hoi dames,

Ik heb mijn vorige cyclus precies hetzelfde gehad! Uiteindelijk toch gewoon ongesteld geworden, terwijl ik altijd dezelfde cycluslengte heb.. Was pas de eerste rond dus was meteen heel spannend haha :) Nu op naar ronde 2.
Liefs,

@vegagirl ik wilde morgen ochtend nog een keer gaan testen maar ben toch bang voor teleurstelling dus wacht misschien ook wel tot het weekend en kijk dan of ik intussen gewoon ongesteld word. Dat hoop ik dan liever dan dit onzekere gevoel. Maar ik heb nog wel hoop 

Terug
Bovenaan