5 dagen overtijd maar geen positieve test

[quote quote=10358267]Is die na afleestijd nog wel geldig?? Over 2 daagjes nog eens testen?[/quote]
Ik heb vanmorgen dus nog een x 2 testen gedaan om dat dus uit te sluiten. 

[quote quote=10358293]@Mama van, Waaahhh!!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!! ? @Gebruiker, Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.. Ik denk dat ik het maar even laat en wacht tot zondag of maandag met testen. Ik ben er de afgelopen dagen heel erg mee bezig geweest, waar ik ook erg zenuwachtig van werd. Ik ben een beetje bang dat ik door mijn zenuwen mijn ongesteldheid ‘uitstel’ ofzo.. als je snapt wat ik bedoel. Of ik ben echt zwanger, dat kan natuurlijk ook ? Ik zit mezelf een beetje gek te maken af en toe haha. Iets met te graag willen denk ik ?[/quote]
Ja dat heb ik ook heel erg hoor, heel herkenbaar. Ik heb me er nu ook een beetje bij neergelegd en ga wachten tot ik ongesteld wordt. En ga ook niet meer zoveel opzoeken want daar wordt je ook alleen maar onzeker/gespannen van. 
Maar wel leuk om te zien bij @mama van drie boys, dat het dus wel degelijk kan na zoveel dagen toch positief testen. Dus toch ook wel fijn zo'n forum. :)
Succes met wachten!  

[quote quote=10358324] Ja dat heb ik ook heel erg hoor, heel herkenbaar. Ik heb me er nu ook een beetje bij neergelegd en ga wachten tot ik ongesteld wordt. En ga ook niet meer zoveel opzoeken want daar wordt je ook alleen maar onzeker/gespannen van. Maar wel leuk om te zien bij @mama van drie boys, dat het dus wel degelijk kan na zoveel dagen toch positief testen. Dus toch ook wel fijn zo’n forum. ? Succes met wachten![/quote]
Ja dat zeg ik ook telkens tegen mezelf, en hier zit ik weer hahaha.
Maar wel fijn om te lezen dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten... En inderdaad dat geeft mij toch weer een beetje hoop!! Jij ook succes!!

Ik ben benieuwd hoe het gaat! Hier nog niet ongesteld en ook nog steeds geen positieve test helaas. Ik ben nu 6 dagen over tijd. 

Ik ben ongesteld geworden vandaag, eigenlijk best een opluchting. Beter dan die onzekerheid de hele tijd. Maar een week later dan normaal dus. 

Terug
Bovenaan