5 dagen overtijd maar geen positieve test

Irritant allemaal hè! Ik wilde morgen weer testen maar vandaag toch best veel buikpijn enzo dus ik denk dat ik toch gewoon wacht tot ik ongesteld word...en als ik dan zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik wel weer testen...ergens heb ik nog wel hoop maar aan de andere kant hoor ik haast nooit dat er iemand dan toch na een aantal dagen wachten een positieve test heeft...we gaan maar gewoon afwachten 

Tot 7 dagen verschil in lengte van een cyclus wordt nog als normaal gezien...(niet onregelmatig). Als je geen ovulatietesten hebt gedaan kan het zijn dat je eisprong veel later is geweest dan verwacht. Je menstruatie komt dan ook later (of niet natuurlijk). Met een latere eisprong kun je natuurlijk ook nog later positief testen. 
Ik duim iig! 

Hoi hoi 
Ik heb ook wel gelezen op een andere topic dat ze soms na 2 week pas positief testte als ik dit zelf had zou ik bloed laten prikken heb je de volgende dag uitslag 

Ik denk niet dat ik 2 weken zou kunnen wachten!! Vind dit al erg! 

Ik hou in een app m'n menstruatie bij...als ik hem heb staan op 28dagen cyclus ben ik nu 4 dagen te laat. Maar heb ik hem op gemiddeld staan ben ik al 8 dagen te laat!! Dus misschien dat ik toch morgen nog ga testen ? 
Ik heb al 3 jongens en toen waren de testen meteen positief...m'n man wil alles anders want wil graag een dochter dus ach misschien moet het zo zijn ??

Ik heb vanmorgen (vannacht) getest. Was niet direct positief dus naar bed gegaan. 2 uur erna weer gekeken met licht van de telefoon maar zag niks dus negatief. Toen ik mij klaar ging maken voor werk toch nog een x gekeken en toen zag ik toch vaag een streepje...denk zal wel komen doordat hij al zo lang ligt...na 4,5 werken toch thuis nog een test gedaan en toen kwam weer dat vage lijntje!! Dus een andere test erbij gedaan en ook die gaf een vaag lijntje!! Dus ik denk dat ik toch zwanger ben ?

Ooh wat goed! Ik hoop het voor je! Ze zeggen een vaag lijntje is toch een lijntje dus gefeliciteerd!! 
Ik heb vanochtend weer een negatieve test gehad maar ook nog steeds niet ongesteld dus ik wacht nog even 'geduldig' af. 
En jij @vegagirl? 

@Mama van, Waaahhh!!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!! :D 
@Gebruiker, Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.. Ik denk dat ik het maar even laat en wacht tot zondag of maandag met testen. Ik ben er de afgelopen dagen heel erg mee bezig geweest, waar ik ook erg zenuwachtig van werd. Ik ben een beetje bang dat ik door mijn zenuwen mijn ongesteldheid 'uitstel' ofzo.. als je snapt wat ik bedoel. Of ik ben echt zwanger, dat kan natuurlijk ook :) Ik zit mezelf een beetje gek te maken af en toe haha. Iets met te graag willen denk ik ;)

Terug
Bovenaan