5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

<p>Goedemorgen dames,</p><p>Dit is voor mij de eerste ronde. In april ben ik gestopt met de pil om te ontpillen en heb vanaf dag 1 een cyclus van precies 30 dagen. Ook heb ik een ovulatiebloeding elke maand gehad. </p><p>Ik ben deze maand niet ongesteld geworden, maar blijf negatief testen. Ik heb ook vanochtend een ovulatietest gedaan en die is dik positief... In het begin dacht ik dat ik ongesteld zou worden en had ik mij er bij neergelegd, maar nu ben ik toch ineens onzeker... zal het dan toch?</p>
 
Toevallig, ik zit in exact hetzelfde schuitje. 
Moest afgelopen zaterdag ongesteld worden. Nu is het donderdag en nog steeds niks.
Heb vanaf zaterdag tm gister elke ochtend getest en allemaal negatief! Heb geen ovulatietest gedaan net als jij, maar heb last van steekjes naar mn liezen, krampjes en als ik in bed lig savonds veel moeten plassen en pijnlijke borsten. 
 
Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! 
 
Wat toevallig! Ik heb precies dezelfde klachten. Ook last van pijn boven mijn liezen... Heb de dokter al gebeld. Als ik zondag nog steeds negatief test, dan moet ik ze maandag opnieuw bellen.. 
 
Ik had afgelopen keer hetzelfde. 2 cyclussen gehad van 27 dagen. Na een aantal dagen overtijd testen gedaan en negatief. Ovutest wel dik positief. Na 38 dagen werd ik alsnog ongesteld helaas. 
 
 
Haha ja toevallig! 
Ik maak me dan meteen een beetje zorgen. Wat willen ze bij de dokter doen? Gaan de dan bloed prikken? 
 
Mag ik vragen waarom jullie dan ovulatietesten doen na jullie NOD? Ik ben er nog niet super erg in thuis in ovulatietesten omdat wij net pas begonnen zijn.. 
 
Wat jammer @vogeltjee... En je had wel symptomen? 
Omdat ik mijn ovulatiebloeding heb gehad, weet ik zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Stiekem zou het dan nu wel een domper zijn als ik niet zwanger zou zijn.
@Suus DG Dat denk ik wel! Ik laat het je wel weten. Laten we duimen dat we op een gegeven moment positief testen!
 
@Suus DG ik eerst ook niet! Maar een vriendin attendeerde mij er op. Zij is nu zwanger en liet mij zien hoe positief haar ovulatietest nu is. Je LH- hormoon en HCG- hormoon is eigenlijk identiek. LH test je met een ovulatietest en HCG met een zwangerschapstest.
 
Terug
Bovenaan