5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

Mijn symptomen waren vooral onderbuikpijn en steken.. voornamelijk richting mijn liezen. Rommelig gevoel in mijn buik en last van lucht in darmen. Maar dat was dus blijkbaar niet van een zwangerschap haha ?
 
[quote quote=10125911]Mijn symptomen waren vooral onderbuikpijn en steken.. voornamelijk richting mijn liezen. Rommelig gevoel in mijn buik en last van lucht in darmen. Maar dat was dus blijkbaar niet van een zwangerschap haha [/quote]
Je lichaam kan je zo voor de gek houden he.
Ik denk ook dat het misschien niet doorzet omdat ik er de hele tijd over nadenk en 92190 testen doe.
 
@NoaS: en? Hoe is t bij jou? Hier nog steeds niet ongesteld en negatieve testen. Hopelijk heb jij al wat meer nieuws :) 
 
Ha @Suus DG !
Hier nog steeds niks. Wel weer een ovulatietest gedaan, die dik positief is. Zwangerschapstest helaas negatief..
Zitten dus nog in hetzelfde schuitje! Hoe is het met je klachten?
 
Wat toevallig! Ik heb ook al een tijdje positieve ovulatietesten maar negatieve zwangerschapstesten. Word er een beetje niet goed van ???‍♀️
 
Hi lieve meiden,
 
Mag ik vragen waarom jullie na jullie NOD een ovulatietest hebben gedaan? Ik ben momenteel 11 dagen overtijd en 4 negatieve zwangerschapstesten verder. Raden jullie aan om een ovulatie test te doen? En wat kn ik daarop zien dan??
 
xx
 
Terug
Bovenaan